Super klantenservice en geweldige beddenspeciaalzaak.

Na onze 1e aanschaf in 1991 nog steeds klant naar grote tevredenheid. Geweldige service en pracht bedden, matrassen, dekbedden en toebehoren. Geweldig en zegt t voort!!!

snel en goed geleverd

bestelling ging zelfde ochtend al op de bus door Morpheus. Goed verpakt, goed aangekomen. fijn.

Snelle service. Prachtig verpakt.

Ontving het bestelde binnen enkele dagen. Doosje zag er verzorgd uit en de producten zelf waren prachtig verpakt als een cadeautje. Een vrolijke opkikker in sombere coronatijden!!

Goede snelle levering

Snel thuis, was wat ik verwachtte. Erg tevreden

kwaliteit en zekerheid

goede kwaliteit en snel geleverd

Zeer tevreden!

Grote keuze, goede service en snelle levering.

Super klantvriendelijk!

Erg klantvriendelijk! Zijn flexibel: ik had een verkeerde maat besteld en hier deden ze totaal niet moeilijk over! Ze hebben het omgeruild en de volgende dag kwam het netjes aan. Zeker een aanrader!

Reeds gegeven

Ik heb mijn beoordeling al doorgestuurd, vorige week.

bestelling prima behandeld en afgerond

Bestelling is van A t/m Z goed verzorgd. ook goed te volgen en komt in goede conditie en conform de bestelling aan. voor herhaling vatbaar.

Service erg goed

Super, werd keurig gebeld dat mijn product niet voorradig was en bestelling een tijd op zich liet wachten. Of ik dan iets anders wilde bestellen of mijn geld terug wilde of gewoon wilde wachten tot product geleverd kon worden. Inmiddels product 10 dagen eerder ontvangen dan verwacht!

Mooie kwaliteit en leukverpakt

Snel, en hartstikke leuk verpakt, echt kadootje

Snelle levering, en in mijn geval een klein pakje, superleuk verpakt!

Supersnelle bezorging.

Hele gezellige verpakking.

Blij verrast! Super mooi , en zo mooi ingepakt. Helemaal blij mee!

Mijn hoeslaken is net een mooi cadeau!

Prima: kwaliteit, snel levering, mooi ingepakt (echt een cadeau)

Snelle levering ingepakt als cadeau super

fijn bedrijf, mooi verpakt en snel geleverd, iedere keer weer

snel, efficient, ruime keuze, goed geprijst

Snelle bezorging, leuk verpakt

De door mij bestelde zaken werden snel bezorgd. En heel leuk verpakt. Net of ik jarig was.

Prima.....keurig in gepakt

Fantastische service en vakbekwaamheid

Al jaren uitstekend geholpen. En bij problemen wordt het direct en zeer vriendelijk opgelost. Daarbij zijn de producten die verkocht worden van grote kwaliteit.

Super snel geleverd ( volgende dag in huis ) en leuk ingepakt me vrolijk rood papier en strikje, ga zeker weer bestellen als het nodig mocht zijn. Enige nadeel een zeer grote doos voor 2 pakjes bed bretels.

Met zorg verpakt en snel geleverd. Super!

Wat een feestje om je nieuwe beddengoed zo mooi ingepakt te mogen ontvangen.

Prachtig

Mooi ingepakt Goede kwaliteit Komt overeen plaatje website Op tijd geleverd

Eigen merk top

Lakens van eigen merk Morph zijn uitstekend! Mooie kwaliteit.

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH