Superkwaliteit en snelle levering

Webshop is aanzienlijk verbeterd de laatste tijd, heel fijn dat (bijna) alles nu online verkrijgbaar is. De dikke moltons van Morpheus blijven toch van topkwaliteit, dus fijn dat die nog steeds verkrijgbaar zijn. Levering ging vlot en de continue status updates via PostNL waren ook erg goed.

Super!!

Snel bezorgd , mooi ingepakt.

Bestelling vlug binnen. Hadden ze zelfs mooi ingepakt voor mijn verjaardag zag er super uit!

Zeer goed product

De zending kwam 1 dag later dan nhl had meegedeeld. Verder zeer tevreden over kwaliteit van dekbedovertrek.

Ik heb al mijn matrassen, dekbedden en kussens van Morpheus en dat zegt al genoeg. lijkt me!

Topservice! Altijd een feest om te bestellen bij Morpheus

Ik bestel al jaren bij Morpheus en ik ben erg tevreden. Met liefde worden de bestellingen ingepakt. De laatste keer zelfs een mooie tas erbij van het merk van de hoeslakens. Dank!

Super snelle levering. Prachtig met zorg ingepakt.

Beste webwinkel tot nu toe! Wat een zorg wordt er besteedt aan het inpakken, alsof je een prachtig cadeau ontvangt. Duidelijke communicatie over order ontvangen en versturen. Heel fijn ,ga zeker vaker bestellen bij Morpheus. Vriendelijke groet, Els uit Hoorn.

Snelle levering en mooi ingepakt voor kerst! Top

Snelle levering en mooi ingepakt voor kerst! Top

Prima ingepakt en super snelle levering. Top!

Altijd prima ingepakt. Elke keer een verassing. Super snelle levering, zelfs in België. Meestal binnen de 24u. Top!

Goed ontvangen en leuk verpakt

Snelle levering, goede communicatie en top service

Al jaren klant, nu voor het eerst via de website een aankoop gedaan. De bestelde dekbedovertrekken waren feestelijk verpakt, je merkt aan alles dat er veel zorg en aandacht aan is besteed. Binnen twee dagen op het aangegeven tijdstip bezorgd.

Aanrader!!

Super snelle levering. Duidelijk wanneer levering is. En ook nog eens prachtig ingepakt!!!

helemaal goed

goede keus kunnen maken, bestelling netjes en vlot uitgevoerd

Perfecte service

Per ongeluk verkeerde maat dekbedovertrek besteld. Onze maat was niet meer leverbaar. Gemakkelijke gratis retourzending en volgende dag bericht dat bedrag teruggestort gaat worden.

Helemaal goed

Perfecte levering en prachtig ingepakt

perfect

precies zo als het hoort

Gewéldig

Hele snelle levering en ontzettend mooi, leuk en gratis ingepakt, we zijn heel blij met deze winkel en aankoop.

Vlotte levering. Mooi product

PRIMA

snelle levering en mooi ingepakt als cadeau! top

Top service, snelle levering en prachtig als cadeau verpakt.

X

Zeer te vreden

Zeer goed spul en vlot geleverd

Snelle en correcte levering

Zeer tevreden over de bestelde nekrollen. Kwalitatief goed product.

Snelle levering. Inpakservice is een aanrader!

Fantastiche service, perfecte klantbeleving

Nadat ik het produkt besteld had werd het snel geleverd. Heel mooi ingepakt zodat je een luxe beleving ervaarde bij uitpakken. Heerlijk.

Snelle levering en een goed en functioneel product

Het met katoen en zijde gevulde dekbed bevalt uitstekend maar... primair gedoeld als zomerdekbed warmteklasse 4, is het voor mij persoonlijk te warm. Bij een slaapkamertemperatuur van 18°C of lager ervaart het daarentegen als heerlijk comfortabel. Voor de zomer ware het wenselijk dat er nog een lichtere klasse ( > 4) aan het assortiment zou worden toegevoegd.

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH