Goede en mooie site, keurig op de hoogte gehouden van de tijdslijnen van bezorgen etc. Helemaal goed.

Prachtig verpakt en snel toegezonden

Nadat andere partij niet kon leveren. 18:00h besteld, 20:00h verzendbevestiging en 16:00h ontvangen

Bestelde artikelen in gewenste kleur en correcte staat ontvangen.

Op tijd en mooi verpakt.

Telefonisch even contact gehad, netjes te woord gestaan en vooral heel snel ook. Verder heel mooi ingepakt, echt met zorg gedaan. Daar word je gewoon blij van.En de volgende dag had ik het al in huis. Top bedankt!

mooie aanbiedingen op top producten

mooie merken en in de sale zeer betaalbaar. gratis als cadeau verpakt en verzonden. dat is de beste marketing! en daarom kom ik als klant steeds terug. ga zo door.

Snelle levering en goede service.

Al jaren een tevreden Pip klant. Bestelling wordt netjes verpakt en tijdig verzonden.

In alle opzichten een aanrader

Morpheus had simpelweg het beste aanbod van perfecte kwaliteit beddegoed (satijn, jersey). Toen ik belde met de klantenservice, werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. De levering was probleemloos en netjes verzorgd. In alle opzichten dus een aanrader!

Klantgerichte en persoonlijke service

Bestelproces doorlopen is prettig en overzichtelijk. Er is zorg besteed aan de bezorging van het pakket.

9 dagen levertijd is niet van deze tijd!

Hopelijk een incident, artikelen in de webshop worden aangeboden die Morpheus zelf niet op voorraad heeft. We hebben 9 dagen op onze bestelling moeten wachten en hebben zelf moeten bellen waar onze bestelling bleef.

Prima deal

Onze oude pip was na een tiental jaren afgesleten, de uitverkoop was een prima gelegenheid deze fijne katoen opnieuw te bestellen

Naar wens

De bestelling en bezorging zijn helemaal naar wens verlopen.

keurig verzonden!

Fijne website om (prachtige artikelen!) te bestellen. Heel mooi ingepakt, en supersnel ontvangen! Prachtig dekbedovertrek van Pip-studio besteld, echt heeel mooi;-)

Een kleine bestelling word als pakket verzonden met track en trace en ik werd via mail op de hoogte gehouden alsof ik een grote bestelling had gedaan. Prima service.

Altijd leuk, om een kadootje open te maken.

Goeie setvice. Altijd leuk, als je een doos openmaakt, en het bestelde is als een kadootje ingepakt.

Leuk ingepakt en vlot bezorgd.

Snelle levering en prachtig ingepakt. Dat is nog een Service met een hoofdletter

TOP !!!

Goede kwaliteit

Aanrader

prima! snelle service, goed product

Morpheus heeft goede producten en het was heel snel bezorgd. Tevreden over mijn aankoop (een kussen).

perfect

Snelle levering. Heel mooi verpakt alsof het een cadeautje was. Een feestje om uit te pakken. Helaas moest ik van mijn bestelling ook een gedeelte terug sturen omdat het niet in mijn slaapkamer paste maar dit is heel erg snel afgehandeld en terugbetaald.

Alles klopt

Wat maakt dat feestelijk inpakken toch een groot verschil! Elke keer weer wordt ik er door verrast. Met de grootste zorg verpakt, snelle levering en mooie producten. Top.

Helemaal fantastisch!

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, kreeg ik gelijk een bevestiging. En dezelfde dag nog verstuurd met de post. Na mijn pakket te openen was het ontzettend leuk verpakt als een cadeautje. Hoe leuk wil je het hebben.

Zeer goed en leuk verpakt

Alles is Nasr wens. Mooie spulletjes en snelle service

Een TOP bedrijf!

Een schitterend bedrijf, alles snel en zeer goed verpakt werd mijn bestelling verzonden. Keurig met een track&trace code. Ook heb ik de winkel in Hilversum bezocht. Daar werk ik heel aardig ontvangen en geholpen door vakkundig personeel! Dit bedrijf is een echte aanrader, daar kunt u met een gerust hart kopen!

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH