Snelle levering en met zorg verpakt. Bestelde product van goede kwaliteit.

Mooie webshop

Genoeg keuze, snelle levering!! Blij mee! Ohja en ook nog mooi ingepakt! En het ik gaf het kado dus dat was extra leuk!

Prima klantenservice

Prima klantenservice

Supermooie producten, prima service!

Snelle levering, netjes verpakt. Ik zou zo weer iets bestellen.

Snel. Mooi verpakt. Goede kwaliteit

Fijn bedrijf, constante snelle service en de producten hebben goeie kwaliteit

Top service en zeer mooie spullen

Top service in de winkel, laatst online iets besteld en ook snel geleverd, goede kwaliteit. Ook na online bestelling update mails over verzending. De bedden zijn fantastisch.

Mooi aanbod, langere levertijd

Ik ben tevreden met m’n bestelling, maar wel jammer dat een paar hoeslakens bijna een week later bezorgd worden.

Eenvoudig besteld en vlot afgeleverd!

Uitstekend en snel mijn bestelling afgehandeld.

Een heel prettige en snelle communicatie

Snel geleverd, zoals beloofd

Precies hetzelfde kussen, dat heel goed beviel en zeer lang is meegegaan, nogmaals besteld. Goede kwaliteit en volgende dag al geleverd. Zeer tevreden.

Snel, goede kwaliteit en verassende verpakking!

Zie voorgaand

Simpel snel en goed geholpen

Goed advies

Goede service, snelle levering!

Uitstekend!

perfect

ik had een verkeerde afleveradres opgegeven na telefonisch contact is dit gelijk goedgemaakt

Een kadootje

Hele goede service: snelle levering, goede communicatie en je bestelling wordt geleverd als een prachtig kado.

Hele fijne bejegening, goede service en top kwaliteit spullen

Supergoed

Duidelijke webshop, snelle levering.

Duidelijke webshop, snelle levering.

mooie kwaliteit en prettige snelle service

Morpheus is al jaren onze favoriete winkel voor prachtige lakens en handdoeken. Ook online bestellen gaat snel en plezierig, je weet waar en wanneer je de bestelde spullen kunt ophalen. Mooie kleuren en materialen, je wordt er blij van!

Heel netjes verzorgd

Dekbed overtrek besteld bij Morpheus. Alles op een hele mooie manier ingepakt, net een cadeautje met een klein kaartje erbij! Daar wordt je vrolijk van als je het uitpakt :-) Verder alles netjes en prima geleverd zoals besteld.

Goede service, erg mooie items, van beddengoed tot meubels. Ook goed kwaliteit. Erg goede raadgeving. Ook de website, bestellen en bezorgen is top! Krijgt van mij een dikke tien.

Het belangrijkste is de mooie kwaliteit en dat zit goed. Uit ervaring weet ik ook dat de service ook erg goed is. Misschien één puntje ter overweging, de producten zijn heel mooi verpakt en dat straalt luxe uit, maar de hoeveelheid plastic voor 1 kussensloop vond ik wel veel.

Snelle levering en leuk verpakt

2 hoeslakens besteld, deze werden vlot geleverd en ze waren erg feestelijk ingepakt, het was net of ik een cadeau kreeg. Heel leuk. Over de kwaliteit kan ik nog niet veel zeggen, ik moet ze nog gaan gebruiken.

Snel en accuraat

Product goede kwaliteit en voldoet aan de wensen

Mooi product, snel in huis

Goede ervaringen met Mopheus. Top kwaliteit bedtextiel waar je jaren plezier van hebt. Vandaag besteld, morgen in huis.

Goede kwaliteit en service!

Cadeau inpak service is echt top! Mooi verpakt. Als verrassing een mooie shopper tas erbij dat maakt mij blij.

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH