Oké!

Alles verliep prima, en zo leuk om het zo mooi ingepakt te ontvangen!

supersnelle service!

overzichtelijke website, eenvoudig bestellen en super snel in huis! Ook nog eens mooi verpakt! #cadeautje #blij mee!

snel en vriendelijk contact na telefonische vragen, snelle levering

Fantastisch 2 seizoenen dekbed voor een lage prijs.

Goede en snelle levering

prima service

de levering was heel snel, de handdoeken waren prachtig verpakt, we zijn er erg blij mee.

Helemaal top

Helemaal top

uitstekend

Snelle reactie, prachtig verpakt. Goede kwaliteit.

ouderwetse zorgvuldige service

Betrouwbare winkel, alles altijd perfect in orde, snelle verzending. Altijd wordt je bestelling mooi ingepakt, als een cadeautje speciaal voor jou. Echt een hele fijne winkel.

Na aanvankelijke vertraging door de leverancier van Morpheus is mijn bestelling toch nog op tijd aangekomen. Prima kwaliteit.

snel en vriendelijk

online bestelling gedaan en gevraagd of de afhaallokatie/winkel elders zou mogen en dat was geen probleem. goed en duidelijk gecommuniceerd, en zo gezegd zo gedaan. echter een opmerking: ook werd er gezegd: "maar twee dingen moeten we bestellen": dat is verwarrend, je denk als klant: o jee lastig blijkbaar, dus mijn reactie was: laat dan maar, dan bestel ik wel iets anders. want wat moet je met zo`n opmerking?? als je in een bakkerswinkel staat en er wordt gezegd: "Ja maar dat moet ik eerst pakken" dan weet je ook niet wat wordt bedoeld. wellicht handiger om te zeggen: die 2 artikelen kunnen een paar dagen later aanwezig zijn, dan weet je als klant genoeg.

snel en goed

vlot, eenvoudig en goede kwaliteit

Uitstekend!

Bestelling (badjas) zeer snel ontvangen. Prachtig als cadeau verpakt!

prima !!

goed assortiment , leuke aanbieding dekbed van Pip studio de manier waarop het pakket thuisbezorg wordt is zo leuk, echt als kadotje verpakt , helemaal leuk ! en ook nog een gratis tas

Erg goed

Pakket goed ingepakt, op tijd bezorgd.

Heel tevreden!!!

Heel tevreden, en super service!!! Prachtig ingepakt om als kado tegeven.

Formidabel

Ietwat vertraging bij Postnl, maar eenmaal ontvangen, was ik aangenaam verrast hoe het verpakt was. Het leek wel of ik een kadootje kreeg. Het overtrek is geweldig mooi en je voelt de kwaliteit. Super blij met m'n nieuwe overtrek

Deel verkeerd geleverd, rest was perfect

Mooi verpakt, matig snel verzonden. Helaas een verkeerd, niet besteld product erbij, waardoor ik weer terug naar postkantoor of winkel moet. Bestelde product ondertussen niet meer te krijgen. Verder alles naar tevredenheid.

Super product, snelle levering. Top!

Zie boven

Misser

De bestelde wekker voldoet naar tevredenheid. Echter bij de levering bleken er 2 oude (beschadigde) batterijen in te zitten.

Excellent product; excellent service

The Morpheus molton costs more than many others available online, but it is of superior quality. It was carefully packed in a sturdy box and included separate - friendly - instructions for care and laundering. After the recommended washing/drying before use, it came out of the washer and dryer looking great! We have bought products from Morpheus, including beds, mattresses, pillows, and bed linens for some 30 years and I definitely recommend Morpheus. It’s top quality and value for money.

volgens verwachting

Het bestelde beddengoed is na enige vertraging geleverd en ziet er mooi uit.

Positief

Mijn pip bestelling werd snel geleverd, en er zat n gratis tas bij, helemaal blij

Snel een kado

Mijn bestelling snel en keurig verpakt ontvangen. Het was zelfs liefdevol ingepakt, wat geweldig is om te ontvangen. Echter misschien niet zo goed voor het milieu.

Snel en correct

Ik had een kussen besteld in de uitverkoop, de afhandeling , verpakking en service waren zo goed als ik bij een dure bestelling zou verwachten. Top!

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH