Prima service, mooi product

Ik ben een tevreden klant, zie verder hierboven.

Zoals altijd prima!

Snelle levering, goed verpakt en product helemaal zoals omschreven en verwacht.

Zeer klantvriendelijk

Wij bestellen graag bij Morpheus. Duidelijke website en als je vragen hebt wordt je prettig en vakkundig te woord gestaan. Ook als je het als een kadootje besteld wordt het zo leuk ingepakt. Voor ons een 10+

Alles super

Makkelijk bestellen op de site. ruime keuze snel (gratis ) verstuurd en leuk ingepakt . dankjewel

Heerlijk beddengoed, top kwaliteit en op tijd thuis geleverd!

Ik bestelde hoeslakens en dekbedovertrekken en constateer dat ook de goedkopere uitvoeringen van essenza heerlijk zacht aanvoelen. Ik wist 't. Als Morpheus het verkoopt, dan moet het goed zijn.

Goed maar kan beter

Duidelijke internet site, bestelling geplaatst, geen bestelbevestiging (?), na enige dagen gebeld. Bleek deel bestelling niet op voorraad - geen probleem voor mij, maar had het graag geweten. Daarna kwamen produkten snel, mooi en met zorg verpakt ! Ondanks kritiek punt zou ik er zo weer kopen !

Het kwam als een cadeau binnen.

Fijn een goede verpakking voor de hoeslaken . Dat is een 10 waardig.

Onwijs goede ervaring met Morpheus

Alles keurig verpakt, snelle levering en heldere communicatie! Echt top!

Goede informatie

Great communication

Excellent!!!

Altijd goed en fijne service

Bestelling van nieuwe dekbedden en wat accessoires. Leuke prijzen en binnen 24 uur geleverd. Top.

goede levering, leuke verpakking

Prettig om op deze wijze online te bestellen en op de hoogte gehouden te worden van de levering. Versierde verpakking was een verrassing.

Fijne webshop met prachtig assortiment van topkwaliteit

Als er een bestelling van Morpheus wordt bezorgd voel je je spontaan een beetje jarig, want alles is altijd zo verzorgd en feestelijk ingepakt. De klantenservice is ouderwets vriendelijk en ter zake kundig. Wij winkelen al meer dan 10 jaar bij deze fijne webshop en nog altijd met evenveel plezier. Een aanrader!

Van bestelling tot ontvangst: prima

We vonden het een duidelijke site. De ene dag besteld, de andere dag in de bus. Fijn dat we deze dingen nog bij jullie kunnen bestellen De meeste beddenspeciaalzaken hebben ze niet. Nu blijft ons dekbed weer zitten!! Bedankt.

snelle levering en goed product!

Uitestende service!

Onder de indruk... bij een verwachte levertijd van 3-5 werkdagen, had ik mijn bestelling binnen twee dagen in huis. Heel fijn, het betreft een kado. De doos open.. verrassing was nog groter! Prachtig ingepakt in kerstsfeer (ik had als opmerking bij bestelling aangegeven dat het op een kerstkado ging en dat ik hoopte dat het op tijd zou zijn) wat een service! Dat vind je niet snel meer. Ik ben fan!

Perfecte hulp bij een probleem met kast

Nick gaf uitstekende aanwijzingen voor het veilig uit elkaar halen van een grote kast!

prachtige kwaliteit, prima bezorging, heel tevreden

Boven genoemde zin zegt voldoende.

Voor de toekomst een aanrader

Zeer snelle levering alsmede zeer verzorgde verpakking

Service met een grote 's'

We hadden eerder een donsdekbed bij Morpheus in de winkel gekocht die vooral geschikt is voor de koude maanden. We slapen er heerlijk onder! Voor de zomerperiode is deze ons echt te warm, dus vandaar schaften wij er online een zomerdonsdekbed bij. Deze was op voorraad en hadden we supersnel in huis. Nu kunnen we het hele jaar rond onder en donsdekbed van Morphues liggen. Heerlijk! We hebben ook nog een wens. Met de verandering van het klimaat (aarde warmt op en huizen zijn steeds beter geïsoleerd) zou ik nog meer keuze willen in de 'klassen', zomer- en duodekbedden. Als laatste nog een tip: Op de adviespagina van de dekbedden staat dat alle donsdekbedden voorzien zijn van het Downpass-label. Ook staat hier dat de meesten een Nomite-label hebben. Super jammer dat dit enkel op de adviespagina te vinden is. Dit lijken me zeer belangrijke kenmerken die denk ik steeds vaker meewegen in de keuze voor een dekbed. Daarom zou ik dit bij elke variant donsdekbed vermelden.

Tis een feestje

We zijn al ruim 13 jaar klant bij Morpheus en steeds weer weet men ons te verbazen. Nu kopen wij beddengoed meestal in de winkel maar vanwege covid-19 nu online beddengoed besteld. Zondag besteld en donderdag in huis wat voor ons geen probleem was. Het uitpakken is een feestje want alles i keurig in prachtig cadeau papier ingepakt inclusief mooie strik! En als dan het bestelde ook nog eens helemaal naar wens is....dan kan je aankoop niet meer stuk en bewijst Morpheus met dit soort service dat wij niet voor niets al zo lang klant zijn!

Een cadeautje!

Uitstekende kwaliteit en liefdevol ingepakt!

Al jaren hoge kwaliteit, uitstekend voorlichting, echt alle tijd voor de klant, super hoog servicele

Wij zijn al jaren klant van Morpheus. In die jaren steeds uitstekende adviezen gekregen, producten steeds van de hoogste kwaliteit. Vooral de persoonlijke benadering van mij als klant is heel prettig. Aankopen via internet worden snel geleverd. Deze keer twee dekbedden, binnen twee dagen geleverd. Telefonisch advies gevraagd en gekregen. Weer blij met mijn aankoop.

Altijd goede service !

Klasse

Goede kwaliteit, altijd netjes geholpen zowel in de winkel als via de webshop. En zeer belangrijk: ze zijn makkelijk te bereiken

4 Vaartweg

Hilversum 1211JH