Super goede service

Had armbandje gekocht, deze was na enige tijd stuk gegaan en is door Mostert Juweliers kosteloos gemaakt. Armbandje was online gekocht en wij hoefde ook geen verzendkosten te betalen. Echt super.

Prachtig ingepakt

product voldoet aan mijn verwachtingen

ik hoef niet lang te wachten op de bestelling.

Alles netjes volgens afspraak

Alles netjes volgens afspraak

Snel geleverd, mooie verpakking en goed product.

Erg tevreden.

Prachtig sieraad, snel verstuurd en leuk verpakt

Prachtig sieraad, snel verstuurd en leuk verpakt - zou het zeker aanraden aan anderen.

Mooie oorbellen

Mooie oorbellen, op tijd geleverd in goede verpakking.

Uitstekend!

Armband binnen een maand na aankoop gebroken. Kosteloos geretourneerd en per omgaande een nieuwe gekregen. Goede service en altijd snelle verzending ineen hele mooie verpakking.

Het bestelde product zag er neel mooi uit en de verpakking was beeldschoon! Het cadeau viel zeer in de smaak!

Leuke assortiment

Leuke website, veel keus en leuke aanbiedingen!

Goede serves. Ook na dat er een foutje was, direct opgelost

Goede en snelle serves. Aardige telefooniste. En behulpzaam

Schitterende producten, uitstekende service

Ik heb hier al meerdere sierraden aangeschaft en over alle erg tevreden. Helaas was één van de oorbellen die ik onglangs had gekocht voor mijn vriendin, onverwachts afgebroken. Na beoordeling waren deze vervangen, echt super!

Mooi verpakt

Heel tevreden over de sieraden en ze zijn mooi verpakt.

Netjes op tijd geleverd

Oorstekers besteld voor mijn vriendin Kreeg bericht wanneer ze geleverd zouden worden . Via track en tracé goed te volgen. Netjes verpakt

In de winkel als in de webshop is de medewerking super. En de kwaliteit van de sieraden is goed. En zeker ook niet onbelangrijk is dat ze hele goede prijzen hanteren voor, in mijn geval, gouden sieraden.

Goed en zeer snel geholpen

Als cadeau viel mijn oog op een gouden sieraad waar de namen van onze kinderen op gegraveerd konden worden. Volgens de website zou het personaliseren tot vijf werkdagen duren. Aangezien geduld niet mijn sterkste kant is (lees: van mijn vrouw), mailde ik toch even de klantenservice om te vragen of dat écht zo lang ging duren en of het misschien iets sneller kon. Tot mijn grote vreugde en verbazing zorgden ze ervoor dat de ketting dezelfde dag nog werd gegraveerd én ingepakt, zodat hij dezelfde dag nog opgehaald kon worden! Nogmaals bedankt!

Ik had drie kettingen besteld ivm het overlijden van mijn vader. Een voor mij en twee voor mijn dochters. Ze waren keurig op tijd binnen en met de uitvaart hadden wij ze alle drie om. Super blij mee en hele mooie aandenken voor ons

Fijne website en zo'n feestelijke levering.

De website is heel informatief. Duidelijke foto's van de sluiting en andere details en ook de omschrijving en duidelijke uitleg. Toen kwam het pakje: ingepakt als een cadeau. Een webwinkel die snapt waar je als consument behoefte aan hebt ten opzichte van een echte winkel, want daar hoef je niet meer heen :-)

Geweldige verpakking!

Een hangertje van goud gekocht. Duidelijke uitleg en updates per mail. Het product van snel in huis. Het uitpakken was een fantastische ervaring door de smaakvolle verpakking, en het product was precies zoals omschreven, de duidelijke foto’s en daardoor zoals verwacht. Het was een cadeautje voor mijn vriendin en die is enorm blij met het sieraad.

Het was een hele fijne ervaring bij Mostert Juweliers. De website is prima, alles is duidelijk. Het verliep allemaal heel soepel. De verzending was probleemloos en het pakket was goed verpakt. Ontzettend bedankt voor de service.

De bestelde juwelen zijn zoals getoond op de foto. Ze werden ook snel en correct geleverd in een mooi passend doosje.

zeer positief

voor mijn vrouw en mij was juwelier Mostert nieuw, maar kennismaking via de site en telefoon, direct heel vertrouwd.

Goede shop

Snel ,mooie verpakking en precies zoals in de webshop staat vermeld.

8 bestellingen gedaan alles keurig verpakt en netjes afgeleverd

Super vriendelijk!

Voor mijn dochter bestelde ik last minute een ring. Een heel vriendelijke medewerker verzekerde mij dat deze bestelling nog op tijd verstuurd zou worden. Precies op tijd kwam het binnen. Ook een retourzending werd heel correct afgehandeld. Kortom zeer prettige ervaring.

Binnenban 19

3191 CA Hoogvliet