compleet tevreden

2x bestelling geplaatst, gaat heel gemakkelijk,snel in huis en alles is precies zo als ik het besteld heb prima

Levering matig

Niet zo snel als in het verleden

Binnen een paar dagen bezorgd. Keurig verpakt.

Geweldige service

Had met een bestelling wat problemen is direct opgelost. En de kwaliteit is hoog.

Uitstekende winkel. Zowel online als fysiek.

Ik koop al jaren bij Van Dal. Ik ben zeer tevreden over service en kwaliteit. Kledingstukken gaan veel langer mee en blijven veel langer mooi. Je betaalt iets meer, maar dat is het méér dan waard!

Erg klantvriendelijk.

Erg klantvriendelijk.

Prima, goeie service

goede verpakking.

Niets mis met vDal. Als het een keer minder is, is het de laksheid van DHL!

Fijne medwerkers

Zeer netjes en zeerbehulpzaam

Altijd goede servies

Een winkel waar ik altijd slaag

correcte levering en bij retournering zeer snel geld terug op de rekening. Voor een artikel wordt een veel te grote kartonnen doos gebruikt. Een kleinere verpakking lijkt mij op zijn plaatst.

Altijd mode naar wens. Sportief en mooi.

Zeer goede zaak, altijd iets te vinden wat je mooi vindt. Zeker bij aanbiedingen goede prijzen en kwaliteit. Zeer goede hulp in winkel.

alles was prima alleen lange levertijd.

alles was prima alleen lange levertijd.

Ik heb over de producten geen klachten een zeer goede kwaliteit

Goede service, geleverd binnen afgesproken tijd

Mooie polo

Leuke polo, goede kwaliteit, snelle levering

Zeer goede mode zaak

Prima zaak met mooie kleding en schoenen

Goed en snel gelevert

het bestelde merk voldeed aan de verwachting en werd binnen de gestelde tijd geleverd.

Betrouwbaar

Goede kwaliteit en betrouwbaar

Fijn gevoel als ik bij van Dal binnenstap.

Klantvriendelijk en servicegericht, wordt ook meegedacht. Vriendelijke groeten, Bram van Prooijen.

Een broek gekocht in de webwinkel, helaas iets te groot. Retour naar de winkel. Werd daar direct afgehandeld. Ondertussen een nieuwe in de juiste maat besteld.

Bestelling was lekker op tijd.

Zoals altijd werd de bestelling mooi op tijd en keurig bezorgd. Jammer was deze keer dat bestelling niet opgehaald kon worden in winkel maar tegen betaling thuis werd bezorgd.

Gewoon een geweldige winkel

Goede service, heel vriendelijk en behulpzaam personeel niets is ze te veel. Ook als je iets besteld vlotte levering en altijd piek fijn in orde. Kortom een geweldige winkel

Goede kwaliteit, redelijke prijs en relatief snelle levering

Gewoonweg goed.

Zoals het hoort, goed en snel!

Product was hier vlug en zoals voorgesteld op de webshop. Jammer dat de snoepjes “vergeten “ werden?

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg