Kan beter

Heb een paar schoenen besteld en deze waren te klein en dat terwijl ik mijn maat besteld had, geruild voor een maatje groter, alleen niet te regelen via de klantenservice. Dus betalen, terugsturen, nieuwe maat besteld, weer betalen en nu wachten op geld van het verkeerde paar. Betekend, boeken, terugboeken, en weer opnieuw boeken, zeer omslachtig zowel voor jullie als voor de klant.

Alles is niet verzorgd en het wordt snel geleverd. Alleen heel jammer dat er extra kosten worden berekend.

Prima kleding en mooie schoenen en verstand van zaken

Ik ben door kennissen op Van Dal mannenmode gewezen. Ik kon nergens een passend overhemd vinden, bij Van Dal mannenmode vertelden ze me waar ik op moest letten en inderdaad nu heb ik overhemden die goed zitten. Ook heb ik moeilijke voeten, de schoenen die ik bij Van Dal mannenmode gekocht heb zitten echt heel goed. Ik had geen tijd om naar winkel te rijden ik heb twee paar gekocht en betaald ( wel spannend ) maar ze zijn netjes geleverd. Met andere woorden het is betrouwbaar bedrijf. Overal waar ik kom op vakantie kijk ik waar een winkel van Van Dal mannenmode is. Ik ben echt tevreden.

Prima geleverd en snell

Goede ervaring

Snel, goed verpakt, precies wat ik besteld had

De twee polo-shirts voldeden precies aan mijn verwachting: formulier en instructies om desgewenst terug te sturen zaten erbij en waren helder (maar ik houd ze !).

Alleen de laatste keer geen het niet goed, heb gebeld voor een maat en xxl door gekregen,maar die shirt wat ik toegezonden kreeg was volgens mij niet de maat xxl,ik denk zelf dat de fout in de shirt zat het was geen een maat te klein maar meerdere maten.maar v.Dal kenenden komt het goed.

Mooie producten voor goede prijs

Al meerdere keren kleding besteld en de kwaliteit en pasvorm zijn goed.

van Dal een kei goede service

Een fijne winkel om op je gemak je kleding en accessoires bij elkaar te shoppen.

super goed

goede bediening

Prima modezaak!

Heb nu al een aantal keer een bestelling gedaan voor mijn vader, mooie kwaliteit en altijd zeer correct en uiterst snel geleverd. Heel tevreden!

Prima bedrijf

Je kan als klant er vanuit gaan dat het goedkomt

Goede en snelle levering. Binnen 24 uur bezorgd.

De juiste bestelling geleverd en binnen 24 bezorgd. Kan niet beter.

Vlugge levering en goede pasvorm

Prima en goed

Snel en netjes behandeld

2 blouses besteld, snel bezorgd, 1 retour maar nog niks gehoord, komt vast wel goed

Fijne zaak

Makkelijk site, snelle verzending en fijne communicatie. Kadootje bij verzending is ook heel leuk!

Kwaliteit

Kwaliteit

Alles volgens planning .

Wanneer ik in een winkel kom , waar ook in Nederland met een druk op de knop zijn al mijn maten bekend. Heb ik binnen de kortste keren een paar nieuwe setjes. Een kop koffie en staan zo weer buiten ( winkelen is absoluut niet mijn hobby )

Bestelling niet ontvangen

Tot heden is mijn bestelling nit aangekomen

Mooie collectie

Ruime keuze, snelle service en in de winkel zelf vriendelijk personeel.

Mooie kwaliteit kleding en goede service.

In de winkel word je prettig geholpen en via internet bestellen gaat ook heel goed

Mooie kleding goede kwaliteit

Heb er vaker kleding gekocht voor mn vader .Blijft lang mooi

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg