Mooie kleding goede kwaliteit

Heb er vaker kleding gekocht voor mn vader .Blijft lang mooi

Altijd netjes geleverd

Alles is netjes verpakt en op juiste tijd gekregen.

Altijd prettig geholpen.

zie hieronder

goede service en prima, betaalbare heren kleding

Keurig en snel afgehandeld

Makkelijke en duidelijke bestelprocedure Aflevering door pakketbezorger wel dag later dan in mail aangegeven

Snel en zorgvuldig

Gemakkelijk te bestellen, supersnel geleverd en zeer goeie kwaliteit en de maat was perfect

Alles precies op tijd geleverd.

Geweldig fijne medewerkers.

Ik ben een tevreden klant.

Snelle levering van een goed product.

Kwaliteit van de stof valt tegen.

In relatie tot de prijs valt de kwaliteit van de stof tegen. Ben ik er toch weer ingetrapt.

Prima kwaliteit kleding en prima uitgeleverd.

Prima kwaliteit kleding en prima uitgeleverd.

Ben altijd tevreden

slechte service DHL

Wij wonen 3 hoog met lift APPARTEMENTEN COMPLEX EERSTE KEER beneden afgegeven aan een buitenlandse vrouw TWEEDE KEER kon het complex niet vinden DERDE keer NIETS BEZORGD omdat het te laat was VIERDE KEER ENDELJK BEZORGD VIA BEDRIJF WAAR HET BESTELD WAS . VDAL .

goede ervaring met van dal

Goede kwaliteit t-shirts

Goede service snelle levering

perfekte hulp bij bestellen

het bestellen van broeken voor mijn man is perfekt verlopen door de hulp bij het bestellen en de zending was heel vlot binnen , een dikke tien met vriendelijke groeten Marijke vermeulen.

prima service en kwalteit

uitstekend

Besteld en vlug geleverd.

Prettig om te winkelen ook online

We zijn nu een paar jaar klant en het bevalt ons prima. Een ding, we missen de stroopwafel.

Klantvriendelijk

Ik kom veel in filiaal Tilburg.De bedrijfsleider daar wil niet te koste van alles verkopen,maar zegt ook eerlijk als een pantalon niet past. Dat is een belangrijke reden om daar naar toe te gaan!

Gewoon 100 % goed behandeld. Prima.

Snel behandeld, en alles pastte.

Altijd goed geholpen , vrolijk personeel

Ik koop vaak inde winkel, omdat we altijd goed geholpen worden. En ik zie altijd iets extra's tijdens een kopje koffie. Onlangs ook een online ervaring en dat ging ook perfect.. Moest even snel een broek hebben en dat ging perfect. Jullie zitten niet/ nog niet bij ons in de buurt.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg