Deze keer niet opti,aal

Het bestellen ging prima , er wordt echter bezorgkosten in reken8ng gebracht terwijl in de voorschriften staat gratis bezorgen in winkel ,alleen krijg je deze optie niet meer

Ze zijn altijd bereid om je te helpen.

Het ging zoals ik vetwachtte

De levering en de kleding waren naar wens.

Best duur en weinig keuze meer.

Was een tijd niet geweest en alles in de aanbieding was te klein.

Zeer goede service

Als klant al heel lang zeer tevreden. En daar de laatste bestelling heel lang heeft geduurd i.v.m.met problemen met de bezorg dienst mag ik stellen dat het verwachte artikel is aangekomen met zoveel service en zo fijn behandeld door Sofie van klantenservice een één woord geweldig

Goed en netjes

Kleding is prima en men neemt de tijd

Slecht

Goedemorgen, De doos werd bezorgd het jasje was zo in DOOS GEPROPT zonder plastic jammer om zo te verzenden naar de klant toe. Mvg.W v Ommen

Minder gecrediteerd bij retour

Bij een verkeerde levering wordt minder gecrediteerd dan dat er betaald is, en bij een nieuwe levering moet ik meer betalen.

Goed geholpen ook bij de internetbestlling

Ik heb nooit iets ontvangen zelfs na 3x bellen

Als fijn ervaren

Netjes goed en snel geleverd.

Top zaak

Uitgebreide keuze vriendelijke medewerkers normale prijs

Men doet wat men belooft.

Bij van Dal doen ze alles aan om je zo goed mogelijk te helpen. Ik kom er al vele jaren, altijd vriendelijk personeel.

Goede ervaring

Goede kwaliteit van de artikelen

Fijne zaak zowel online als in de winkel

Dit is een goede zaak online en de winkel. Je wordt met respect behandeld.

Prima zaak met vriendelijk personeel.

Sinds jaar en dag ben ik een tevreden klant.

Fantastische winkelketen

Hele goede service, altijd vriendelijk en vakbekwaam personeel

Makkelijk bestellen, alles volgens verwachting

Even terugkijken naar mijn vorige aankopen via de website. En dezelfde kleding nogmaals bestellen maar dan online. Betalen en klaar. Het enige 'nadeel' is dit ik niet op tijd de mogelijkheid kreeg om de levering naar een ander adres om te buigen. Tegen de tijd dat DHL de levering had gesorteerd, stond de bezorger al zowat voor de deur. Gelukkig was ik thuis, maar het zou fijn zijn als ik op een eerder moment kon aangeven dat ik de levering bij een DHL servicepunt wil ophalen. Al met al prima service.

Zeer prettig en vakkundig beholden.

Dit geldt voor de winkel in Dordrecht maar ook voor de hulp om via de website de besteling te plaatsen voor schoenen die in de zaak niet in voorraad waren. De 10% vaste klantenkorting is natuurlijk ook erg prettig!

Snelle levering.

In de winkel is het altijd schoon en netjes en je krijgt er altijd een eerlijk en goed advies.

Prima en netjes

Slecht

17juni melding uw pakket is verzonden. 24 juni DHL: uw ze ding is nog niet ontvangen

Fijne herenzaak

Kom er al jaren. Wordt er vriendelijk geholpen en nemen er de tijd voor.

Zeer vriendelijk personeel

Heel goed geholpen en geadviseerd

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg