Helemaal prima ga zo door

Alles prettig verlopen

Super mooie kleding

Altijd goed personeel

Mijn ervaring met het personeel van van Dal in Horst is Top. Deskundig ,behulpzaam niet opdringerig en leuk. Kleding ziet er modern uit en daarbij is de kleding ook nog goed betaalbaar.

Heel goed afgehandeld het geld binnen 1dag op de rekening

Zeer goed bedrijf met goede service

Mijn ervaring met van dal mannen mode is super Ik koop kleding voor mijn partner bij van dal mannenmode omdat mijn man in een verpleeghuis verpleeghuis wordt Ik koop online De maat is altijd het zelfde en past altijd goed Hartelijk dank met jullie goede behandeling en service M.vr.gr Willy namens Rob Montfoort

Goede service en aardige verkopers.

Aardig en hulpvaardig personeel

troep

de kleding wordt duurder maar ook kleiner alles is gewoon 3 maten kleiner als vroeger je kunt niets meer online bestellen omdat de maten niet meer kloppen gewoon kut

Altijd vriendelijk personeel

In de winkel wordt je altijd vriendelijk geholpen.en ook online gaat bestellen gemakkelijk

Opnieuw mooie kleding voor mijn man. Maten kloppen altijd. Weet ik even een vroekmaat niet bel ik even naar een winkel en dan krijg ik die door zodat ik digitaal kan bestellen. Dit is fijn zeker qua afstand.

Prettig om te komen winkelen

Wordt goed geholpen en niet op dringende verkoopster

Vind het een prachtig winkel. Goede service.Mooie kleding

Goede kwaliteit

One stop shopping voor al mijn kleding behoeften in een prettige winkel!

Ik kom al vele jaren bij Van Dal Nieuwegein. Zij hebben de kleding die bij mij past en ik word op een prettige wijze geholpen.

Goed en klantvriendelijkheid

Correct

Goede servies

Leuk en zeer behulpzaam personeel en laten je op je gemak eerst rond kijken en heb je een vraag staan ze direkt voor je klaar.

Altijd top !

Ik vind dat de kleding van van Dal altijd goed aansluit bij datgene wat ik mooi en van prima kwaliteit vind.

Voldoende

DHL had ons niet thuis aangetroffen en ik suggereerde dat het pakket bij een servicepunt zou liggen. Dat was in eerste instantie nog niet het geval. 2x voor niets naar servicepunt geweest maar dat was deels door onwennigheid met de DHL link over het traceren waar het pakket op het 'nu moment' is en wanneer het 'beschikbaar om af te halen'.

Proffesioneel

Confortabel gevoel

Werd heel goed en prettig geholpen.

Door medewerkster werd ik (man alleen) heel goed en prettig bij het kiezen en bestellen van vest goed geholpen.

pima prijs/kwaliteit verhouding

snel geleverd

prima aanbod

service en aanbod zijn uitstekend

Mooie artikelen, kleuren stemmen goed op elkaar af.

Fijn advies.

delightful staff great clothes

super

Goede hulp in winkel - aanbiedingen onduidelijk

Netjes geholpen in Tilburg, Opvallend: aanbiedingen (overhemden) waren alleen nog online te verkrijgen; niet meer in de winkel verkrijgbaar werd mij verteld. En toen ik online wilde bestellen, was het hemd online uitverkocht, maar lag er nog nog wél eentje in de winkel (in de vestiging waar ik was geweest)!? Die communicatie mag iets beter. Rest prima!

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg