gewoon goed

goed geregeld allemaal

Goede service en kwaliteit.

Hele goede service

Mijn bestelling via internet gedaan. Makkelijk te bestellen en te betalen. En binnen twee dagen geleverd. Dus Makkelijk en Snel

Goede producten tegen aantrekkelijke prijzen en snelle levering.

Van Dal Mannenmode heeft kleding en schoeisel die passen bij mijn smaak. Daarom kies ik telkens weer voor Van Dal Mannenmode.

Goede en deskundige mensen.

Je kan er goed terecht, en meestal komen ze al met de goede maat naar je toe.

Je wordt goed op de hoogte gehouden over het bestelde. Vervolgens wordt de zending correct geleverd.

Prima bedrijf!

Voor het eerst bij van Dal besteld, bestelling werd zeer snel geleverd, goede kwaliteit, bij 2e bestelling ging er iets mis in het betaalmenu, toen ik daarover contact probeerde op te nemen werd ik gelijk teruggebeld en prima geholpen, erg fijn dat deze zaak gewoon bereikbaar is, top!

Netjes bezorgd

kwaliteit

prima kleding en schoenen

Uitstekende service, vriendelijk

Keurige deskundige hulp met het kiezen van goede kleding, uitstekende koffie met koek en mooie en schone overzichtelijke winkel

Fijne maatvoering en grote korting

Leuke broek met prima pasvorm.

vroeger kreeg nog wel een een stroop wafel of paas eitjes bij je bestelling jammer

Als je er niet uitkomt met je maat staan ze voor je klaar.

Prima verzorgde zending en levering

Ik was positief verrast door desnelle zending en keurige verpakking. De maat klopte niet. Teruggestuurd en zelfde product 1 maat groter besteld. Ook die kwam snel binnen. 1e product kreeg ik keurig een mail dat het in goede orde was ontvangen. Ze gaan het teveel betaal po terug storten Klasse

Altijd al jaren goed geholpen door ervaren personeel , vriendelijk en behulpzaam en ook als iets besteld moet worden levert dat geen enkel probleem op.

Zie hiernder

Altijd tevreden

Heb een vraag gesteld over de maat die werd zeer snel beantwoord. De bestelling werd snel geleverd

Mijn bestelling was er snel en de kwaliteit is boven verwachting

Slecht

Heb geen bevestiging gekregen van het retourneren van mijn trui en ook heb ik mijn geld nog niet terug.

goede uitleg

zie hierboven.

Heel behulpzaam. Past altijd.

Netjes en niet opdringerig

Keurig geen opdringerige mails, prettige info.

Topbeleving

Nu C en A te jong wordt, is dit mijn Shop.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg