zeer goed

alles is prima in orde. mooie kwaliteit

Zonder uitzondering positief!

Zowel ontvangsten als retourzending en worden korrekt afgehandeld!

Wordt netjes geholpen

Grote collectie voor ieder wat niet de goed koop maar dat bepaal je zelf. ze dringen niemand aan.

Alles vlg.afspraak.

Meteen verstuurd en conform beschrijving

Altijd keurig verzonden

Kleding word altijd keurig en kreukvrij verstuurd

beste

Goede aflevering

Zoals afgesproken

Steeds erg correcte levering, goede prijs kwaliteit en eventueel telefonisch advies hierover

Zie vorige mededeling

snel in huis

snel in huis , en er zitten formulieren bij om eventueel te retourneren welke bij de meeste webwinkels ontbreken.

Goede service top producten

Wordt altijd netjes geleverd

Vaak veel aanbiedingen

gewoon goed

kleding gewoon goed.maar ik had ook niets anders verwacht

Tegenvallend

Beetje jammer dat wanneer je net €500,- heb uitgegeven dat je dan nog moet betalen voor een papieren tasje. Je krijgt overal een tasje gratis en dan hoef je niet eens veel te hebben uitgegeven. Vind de verkopers ook niet echt klantvriendelijk t.o.v. jaren geleden. Collectie is ook niet echt uitgebreid , keuze uit 3 dezelfde costuums maar dan in een andere kleur. Winkel is niet meer zoals hij voorheen was. Jammer

Is prima

Goede kwaliteit en snelle levering!

Over Van Dal zijn we tevreden.

Maar de verzending via DHL is waardeloos. Probleem doet zich veelvuldig voor. In uw eigen belang moet u zoeken naar een betere oplossing.

Mannenmode van Dal is KLASSE!!

Ik ga altijd bij van Dal in Bladel mijn kleding kopen en daar word ik altijd heel netjes behandeld. Ik kom daar graag. De dames zijn altijd vriendelijk en helpen je waar het maar kan. Dat vind ik grote klasse.

Snel en goed geregeld

Goede klantbehandeling

Geen problemen en klantvriendelijk zowel in winkel als shop

Keurig verzorgd.

produkten voldoen aan verwachting en sneller geleverd als verwacht

Geleverde produkten voldoen aan de verwachting. Levertermijn was ingeschat op 3-6 werkdagen. Geleverd in 2 dagen.

Snelke levering en goede kwaliteit

Heel tevreden over de kleding, en de service!

Het is altijd fijn winkelen bij van Dal, zowel in de fysieke winkel als online. Veel keuze en fijne kleding die mijn man graag draagt. De service is ook top! Wij shoppen graag bij van Dal!

er is altijd wel iets leuks te koop .

ik wort altijd goed geholpen in de winkel in nieuwegien.

goed; tevreden

mooie schoenen...en nou maar hopen dat ik er lang plezier van heb..

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg