Online bestelling in de winkel teruggebracht. Zelfde dag het aankoopbedrag op mijn rekening!

Altijd behulpzaam. Makkelijke website. Bezorging op tijd, retour makkelijke en compleet in de levering.

Vriendelijke hulpvaardige niet opdringende service in elke van Dal vestiging.!

Ik ben op leeftijd en daarom weet ik nog hoe het was "toen" in die "goede oude tijd". Daarom ben ik dus heden ten dage altijd weer prettig verrast over de aangenaam prettige en goede service van al het personeel in meerdere Van Dal zaken waar ik kom. Ik krijg altijd een echt welgemeend goede dag te horen en een altijd niet opdringende en vrijblijvende, als ik u kan helpen dan zegt u het maar. Als duidelijk is wat ik precies zoek dan wordt er zonder opdringerig te worden verschillende andere modellen of kleuren aangedragen. Koop ik niks dan is er toch nog altijd een welgemeend dag meneer en nog een fijne dag. Zo fijn he dat dit bij Van Dal nog bestaat, ik kom er graag!

Alles uitstekend geregeld

Wat ik besteld is op de juiste wijzen bezorgd

Snel en korrekt.

Een erg grote doos voor een enkel artikel, dat wellicht in een zak door de brievenbus had gekund.

Gebruiksvriendelijk

Website duidelijk en gebruiksvriendelijk…en vooral mooie kleding.

alles prima

zowel de dame in de winkel was zeer professioneel. nabstelling alles perfect verlopen

Fijne website

Goede service en snelle levering.

Prima kleding en fijne winkel en personeel. Duidelijke webshop met snelle afhandeling.

Prima, snelle levering!

Prima, snelle levering!

Zeer tevreden over de bestelingen

In het filiaal van Arnhem goed geholpen ,

Zeer tevreden.

Correcte levering, maar niet snel

Correcte levering maar niet erg snel

Geen klachten, snelle levering

snel en netjes

Goede kwaliteit en prijs

Geweldig !

Winkel met uitstraling, modieus, variërend aanbod van kleding voor de sportief, casual geklede man.

Ik kom graag in deze winkel, een goed aanbod van kleding met veel keus, gepaste stijl, frisse look die gewoon concurrerend is met andere mannenmodezaken.

Mijn ervaring van jaren "altijd goed"

Aanbiedingen waar ik altijd iets mee kan, Mooi assortiment met scherpe prijzen. Retourneren eenvoudig en nooit een probleem Een firma waar ik al jaren online bij bestel of op bezoek ga.

Gewoon doen wat ik verwacht

Altijd keurig geholpen

Prima service, zowel in de winkel als online.

Nadat een jas niet voorradig was in de winkel, heb ik die online besteld. Ondanks het feit dat ik een andere jas gepast had in de winkel vanwege de maat, bleek deze bij levering te groot. Probleemloos retour gestuurd en een maat kleiner besteld. Deze bleek prima te passen.

Geweldige service

Snelle afwerking in de winkel, en bij het versturen. Gewoon super

steeds goede spullen ontvangen.

Als ik iets bestel is de levering over het algemeen iets eerder dan gezegd. Kwaliteit altijd naar verwachting

Kan ik nog niet beoordelen

Ik kan er nog geen beoordelingen aan geven omdat ik mijn bestelling niet ontvangen heb. Bestelnummer:2409189496 Ik hoor graag van U

Prijs/ kwaliteit = prima. Perfecte spijkerbroeken .

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg