Snel en mooi

Snel en mooi. Schoenen,

Ontzettend aardig en professioneel

De hulp,welke ik kreeg bij het maken van de juiste keuze .

Alles wat ik ervan verwacht.

Mooie kleding. Goede maatvoering. Makkelijk te bestellen en snel bezorgd.

Snel verzonden en het zijn mooie overhemden!

ruime keuze en snelle levering

Al meerdere artikelen besteld, goede kwaliteit en snelle levering, prima.

Goede producten

Alleen inloggen en bestellen gaat soms heel moeilijk.. Dikwijls wachtwoord veranderen. Waarom niet automatisch inloggen zoals bij bol.com. Daar gaat alles bijna vanzelf...

zeer goede verstand van zake

Altijd zeer goed advies,Hier slaag ik altijd,vooral met hulp van het winkel personeel.

Mooie winkel veel mooie kledind.

Het was voor mij de eerste keer sinds jaren dat ik daar weer kwam;vroeger ging ik met mijn vader er heen ik dacht nu nog dat is een winkel voor oudere mannen, maar dat was dus niet meer zo en we zijn zelf ook ouder geworden ondertussen,maar wij komen zeker daar terug heb mooie spullen zien hangen voor mijn man.

Goed,prima

Ruime keus, snelle en correcte levering

Super goed

Super goed geholpen de medewerker heeft ons keurig en met verstand van zaken geholpen , niets op aan te merken daarom ook 5 sterren . Wij komen graag terug .

Altijd goed spul

Mooie kleding en zit lekker

Goede service.

Snelle levering.

Levering

De laatste bestelling is niet goed gegaan en is terug gestuurd. We wachten op dat de zending weer opgestuurd wordt.

Snel en goede afhandeling

Keurig en vlot afgehandeld product naar verwachting

Prima zoals altijd!

Netjes verstuurd en alles keurig verzorgd. Kleding goede kwaliteit

Correcte en snelle levering!

Bestel regelmatig tot volle tevredenheid!

Vriendelijke mensen die je goed helpen

Altijd kwaliteit en een redelijke prijs.

Al jaren heel tevreden

We zijn erg tevreden met de ontmoeting bij van Dal , vriendelijke hulp en goed geslaagd. Hartelijk dank. Aad en Willy Stierum

Meedenkend en vriendelijk

Goed personeel empathisch

Prima ervaring en goede passmaat en uitverkoop

Super service!

Jas paste niet,meteen terug kunnen brengen in Eindhoven,toen samen met de vriendelijke medewerkster in de winkel gezocht en gepast naar dit merk,in Heerenveen hadden ze er nog een in de goede maat,ze bood meteen aan om aktie te ondernemen! Service en vriendelijkheid!!!

bestelling is goed; maar de levering slecht!

Kregen geen bericht van DHL; en het pakketje werd pas een week later geleverd. En stond kletsnat op de stoep. Terwijl er duidelijk een plaats was afgesproken.

Goede collectie, normaal geprijsd en uitstekende kwaliteit. Snelle levering.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg