Mooie winkel met goede sortering, leuke combinaties te maken. En kom je er zelf niet uit dan staat er een medewerker voor je klaar.

Leuke winkel op een goede locatie

Fijn geholpen in de winkel

In de fysieke winkel zeer deskundig personeel dat tijd voor je neemt en je erg goed helpt. In de webshop gemakkelijk kiezen en bestellen. Voor beide geldt: perfecte winkelervaring.

Goede kwaliteit en prijs

Geweldig goed geholpen door bedrijfs leider

Ik wilde een paar schoenen kopen voor mijn man. Door een fout van mij lukte dat niet online. Deze meneer heeft toen zijn uiterste best gedaan om het via de winkel te betalen, maar helaas de schoenen waren toen verkocht. Toch ben ik tevreden omdat hij zoveel moeite deed. Hij was ontzettend vriendelijk. TOP

Ik woon in Gouda en pakket is bij servicepoint in Moordrecht afgeleverd!

Op 21 februari online een bestelling gedaan. De volgende dag een link gekregen over de aanmelding van het pakket bij DHL. Vervolgens niets meer gezien in mijn email. Nu ik op de link klik, zie ik dat het NB in Moordrecht bij een servicepoint is afgeleverd en ik het daar helemaal moet gaan ophalen. Dit is te bizar voor woorden! heel erg jammer deze ervaring.

snel

Helaas wat het pak dat ik bestelde te klein. Overweeg om een grotere maat te bestellen. Alleen de door mij aangeklikte Janzen Douchecel (van mijn punten) zaten er niet bij. Beetje onduidelijk hoe ik dat had moeten doen. Zal proberen deze bij een volgende bestelling bij te voegen

kleding past niet.

heb 2x chino besteld maar deze maten wijken zoveel af van de maat die ik heb,dat ik er niets mee kan.De broeken op zich waren heel mooi ik had ze wel willen hebben maar helaas.

top

Zeer deskundige verkoopster Wil.

Blij met opruimingsartikelen

Ben altijd blij met opruimingsartikelen. Deze keer ook weer goede kleuren en perfect passende truien en vesten voor een super gunstige prijs!!

Ok

Er werd n revieuw gevraagd voordat mijn bestelling binnen was. De trui is top! De levering ook. De volorde van de mails zou dus anders kunnen.

Zeer behulpzaam.

Je wordt goed geholpen en geadviseerd. Vriendelijke verkoopsters.

Mooi produkt, goede pasvorm.

Vriendelijk personeel mooie producten!

In vergelijking met een andere Van Dal winkel is de winkel in Oosterhout een mooie en overzichtelijke winkel met een luxe uitstraling . Vriendelijk personeel en kennis van zaken.

Fijne bediening

zeer goed

service is erg goed,en mooie kleding

Goede kwaliteit mooi design

Mooie goed passende kleding, Goede kwaliteit en netjes geleverd

Goede winkel

Wij zijn altijd heel tevreden wij kopen al jaren bij van dal

Mooi

Goede kleding, goede service

Goede kleding, goede service

Klantvriendelijk

Prima service en klantvriendelijkheid.

Kleding snel verzonden, maar wel zonder de extra cadeautjes waarvan ze melding maken. Kleding was goed verpakt en voldeed aan verwachting.

Broeken pasten niet, lag aan mij. Meteen alles gecrediteerd. Alles ging heel gemakkelijk.

Top kwaliteit

In de winkel of via internet, altijd netjes geregeld en goede kwaliteit

Personeel in winkel meedenkend, dienst- en serviceverlenend.

Helaas komen aanbiedingen via site niet altijd overeen met winkel. Is soms dan ook verwarrend.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg