Leuke spullen voor soms mooie aanbieding

Top winkel, alleen jammer dat er geen winkel meer is in Den Bosch.

Nooit teleurstellend

Of ik nu in de winkel (Nieuwegein) koop of via internet, ik slaag bijna altijd en de service is prima.

Snelle levering en goede verzorging,

Snelle levering! Heb ook goed informatie gekregen van de verkoper. Het is jammer dat de schoenen niet paste. De ene maat 40 knelde en maat 41 was te groot. Dus een tussenmaat 40,5 was prima geweest. En in feite heb ik altijd 40,5 aan schoenen gehad. Die waren ook duur geweest. Maar deze schoenen van Van Dal waren zeer goed en voor die prijs wilde ik het ook niet laten. Heel jammer dat de koop niet is door gegaan, mvrgr, Pierre

Mooie kleding, snelle verzending, geen problemen met retourneren. Ik koop er graag een overhemd, trui, jas. Leeftijd: 79 jaar.

erg tevreden

de online bestelling verliep goed evenals de levering.

mooie kleding

Duidelijke website, snelle bezorging. Mooie kleding, hoge kwaliteit

Niet zo veel

Het is jammer dat u niet meer in Nijmegen zit dan zou ik er meer gebruik van maken. Ik gebruik het nu soms via internet.

Mooi aanbod en mooie aanbiedingen

Prettig, snel en goed verzorgd

Kwaliteit super, prijzen heel redelijk

Sinds ik een paar jaar geleden een aankoop bij van Dal (in Maassluis) ben ik vaste klant geworden.

Heel fijn geholpen en heel vriendelijk personeel.

En hele goede kwaliteit.

Prima winkel.

Leuk assortiment, goede kwaliteit en prettig geprijsd. Verzending zou wat sneller mogen.

Mooie winkel in Barneveld. Prachtige kleding van goede kwaliteit. En een fijn en vriendelijk team in Barneveld. Wij komen er graag.

Keurig verpakt, snel ontvangen en altijd een leuke attentie.

Gewoon goed.

Besteld artikel wordt keurig ingepakt thuis bezorgd, Het enige minpunt is dat men wat langere tijd nodig heeft om de bestelling te verwerken,.

Zeer klantgericht

Prijzig maar kwaliteit

Zoals gewoonlijk fantastisch

snel geleverd

mijn bestelling werd snel geleverd. Mooie overhemden ook voor een redelijke prijs (in de uitverkoop)

Mooi selectie kleding en merken

Shop hier graag

!

!

Snel, makkelijk, en geen moeilijk gedoe

Zeer snelle handig webwinkel

Uitstekend.

Uitstekend.

Wat een goede en mooie winkel Wij komen altijd in Roosendaal En werkelijk de service en hoe je wordt geholpen is een dikke tien waard

Veel complimenten over mijn jas

Top geregeld!

Zéér positief.