Heel fijn geholpen

Superfijn geholpen bij de aankoop van nieuwe kleding. Personeel is heel erg vriendelijk. Hebben zelfs een kaartje ontvangen via de post voor ons 40 jaar huwelijk Heel erg attent

De kleding is van goede kwaliteit

Fijne en snelle service en vriendelijk contact

slecht

Ik heb niets ontvangen en er zou wel zijn geleverd? Klacht is in behandeling.

Bij van Dal slaag je altijd.

Wordt goed geholpen door vriendelijk personeel.

Ik blijf klant bij Van Dal!

Makkelijk te bestellen via de website, snelle levering en afgehaald in de winkel. En leuke 'uitverkoop' koopjes.

Vriendelijk

Vriendelijk personeel en niet opdringerig

Prima afhandeling bestelling.

Het bestellen en het leveren is een fluitje van een cent. Prima verpakt en terugsturen gaat ook goed.

prima winkel Emmeloord met goed personeel

Wordt goed en rustig geholpen. prima spullen

Top!!!

Altijd goed, ook bezorging dik in orde. Mooie kwaliteit.

zeer goed.

goede kwaliteit, snelle levering.

Snelle levering, goede kwaliteit.

Diverse malen wat gekocht en steeds prima in orde.

Fijn personeel die je het gevoel geven dat je klant bent en geen nummer. Groot assortiment.

Ik mag graag bij Van Dal winkelen. Ruime keuze en kwaliteit. Ook de gemoedelijkheid van het personeel en de bereidwilligheid om mij, als klant, zo goed mogelijk voort te willen helpen, mee te denken, zodat ik met een tevreden gevoel (en een volle winkeltas) de deur weer uitstap. Ook online is het fijn winkelen en een presentje erbij is altijd welkom. Zegt wel iets over het bedrijf dat ze dit doen! Enige nadeel ervaarde ik laatst dat er online een item nog wel op voorraad stond, terwijl ik later per mail werd geïnformeerd dat dit product uitverkocht was. Dat was een teleurstelling. Misschien is dit te voorkomen? Maar over het algemeen een top zaak waar ik graag binnenloop!

zeer goede ervaring

bestelling gedaan snel ontvangen met een verrassing er bij goede kwaliteit zeker voor die prijs zeer te vrede.

Altijd goed

Altijd goed

Alles klopt organisatorisch. Hoop op een winkel in de Zaanstreek

Heel fijn

Wordt keurig verzorgd en afgeleverd

Op tijd en netjes geleverd.

De winkel voor mijn man

Online of in de winkel geholpen door kundig en vriendelijk personeel, altijd goede ervaringen,

Betaalbare collectie.

Mooie kleding, ruime collectie,. Je wordt altijd vriendelijk geholpen. Heb laatst wel even online besteld maar heb daarbij het bekende stroopwafeltje en het hand geschreven kaartje gemist.

In een keer goed

Maatvoering en kwaliteit zoals ik gewend ben

Zeer goede ervaring.

Goed geholpen, en weten waar ze over praten. Als je b.v een broek of blouse wilt helpen, komen ze al vaak met de juiste maat.

Altijd tevreden.

MarVelis en Bartlett. Altijd goed!!!

Topnzou zo nog eens bestellen!!!

Makkelijk te bestellen , en best snelle levering.

Klant vriendelijk je word er fijn geholpen ben erg blij met van Dall

Gewoon goed.

Gewoon altijd goed en snel.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg