Geweldig zoals altijd, vriendelijk geholpen

Zie boven

Service gericht

Mooi assortiment, vriendelijk personeel, goed geholpen en advies. Jammer dat de naam van Dal een beladen naam heeft als oudbollig , terwijl dat absoluut niet is .

Alles netjes afgewerkt

Graag voortaan in een kleinere verpakking Denk aan het milieu! 1 overhemd past prima in een stevige zak

Veel keus, uitstekend en behulpzaam personeel

Fijne winkel

Heel goed assortiment voor mij. Hele fijne bediening door altijd vrolijke mensen. Ze geven je eerlijk advies en luisteren ook naar je. Ook via de webshop loopt alles prima.

Geweldige service

Uitstekent

Veel ervaring met de website van Van Dal Mannenmode

Prima naar ons zin

Ik bestel alleen als ze afgeprijsd zijn.

Prima service.

Nog niet hoeven te gebruiken maar tog handig de retourstikker.

met n wafel!

Altijd goed

Gelukkig de juuste maten en mode

Met van Dal is niks mis mee maar wel met hun vervoerder DHL ze zetten de spullen zo maar voor de deur zonder aan te bellen

Zoals altijd perfect

De service is altijd prima in orde er hangt een vriendelijke sfeer en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede kleding, mooie kwaliteit. Áls ik een retour heb wordt dat snel afgehandeld. Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling

Alles super verzorgt

T0p

Leuk vest mooie kwaliteit leuke prijs

Goede prijs/kwaliteit producten. Snelle bezorging.

geheel naar mijn wens

Je ziet iets wat je graag wil hebben, vervolgens bestel je dat en hoopt dat het is zoals je het gezien hebt. Dit was wat ik gezien heb en was zoals ik het gewenst had met een prijs die prima was.

Fijne verkoopster goede service

Alweer mooie kwaliteits overhemden gekocht.

Van Dal heeft de mode die ik mooi vind tegen prima prijzen. Met de klantenkaart krijg je daar bovenop ook nog 10% korting op de getoonde prijs, zelfs in de Sale!!! Ik ben en blijf vaste klant voor overhemden, casual shirts en polo’s.

Prachtige mooie kleding. We komen graag in de winkel. En bestellen ook graag bij jullie.

fijne kleding, op tijd geleverd.

Het bestelde product is snel geleverd

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg