Geweldig geholpen

Wordt altijd goed geholpen zowel in de winkel als online als je per telefoon iets vrasgt

Mooie producten, goede levering

Mooie en goede items, netjes verpakt en vlot geleverd

Goede en snelle levering

Voor herhaling.

Heel tevreden

Zowel de aankoop als verzending heel goed en heel tevreden met de gekocht broek en poloshirt.

Behulpzaam en meedenken wat de klant wil Luisteren wat je vraagt meest je verteld

Super goede bediening

Mooie winkel en super vriendelijke verkoopsters.

Mooie schoenen, prijstechnisch super , en vlotte levering

Prima winkel

Hele fijne winkel, goede verkoopsters, niet in de winkel aanwezig, word het gewoon besteld.

Goede kwaliteit voor betaalbare prijs

Ik werd goed op de hoogte gebracht vd aankomst van bestelling. Goed artikel voor betaalbare prijs

Altijd kwaliteit!

Meerdere malen bij u kleding besteld en nooit teleurgesteld! Goede kwaliteit, ook na het wassen blijft de kwaliteit! Heel blij mee.

Super goed

Ik was te vrede

Keurig verzonden, goeie kwaliteit. Kortom ik ben erg tevreden en blij met jullie

Gewoon goed

prima op tijd

Netjes geholpen

Bijna goed

Veel te grote doos als verpakking hebben we het over het milieu. Kan zeker de helft zijn van de doos zijn. Dan pas internet aan. In de originele verpakking terug brengen naar een willekeurige zaak. Ga ik dan met een grote doos naar de winkel waar ze mij vriendelijk vertellen dat het overbodig is. De eerste keer denk je je doet het goed. Kan dus echt beter. Duidelijkheid bedoel ik dan zeker als ik internet raadpleeg

Buitengewoon goed geholpen

Op zoek naar een nieuwe jas, heeft de verkoopster bij van Dal in Maasluis, mij zeer prettig geholpen.

De aanwezige verkoopsters leverden geen enkel service.

zie onze reactie in 1 zin

Vriendelijke verkopers.

Supper

Ik had gechat. Was zeer makkelijk. Alles goed begrepen. Ook in de winkel suupper geholpen met het retourneren en mijn nieuwe pakket was goed aangekomen. Top

Je wordt vriendelijk geholpen.

Ze helpen je goed en staan klaar met koffie.

fijne gemoedelijke winkel

zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

super vriendelijk personeel

Super vriendelijk personeel

geweldig

Bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg