Snel

Prima geregeld

Per abuis was het pakket ipv Roosendaal in Arnhem terechtgekomen. Binnen een paar dagen kon ik het in Roosendaal toch ophalen

Zeer goede levering

Zowel verkopers als levering goed en adequaat

Uitstekend!

Koop voor mijn man al jaren bij van Dal Uitstekende kwaliteit en mooie collectie ! Regelmatig mooie aanbiedingen en hele goede service !

Van Dal is gewoon een prettige zaak met leuke aanbiedingen voor de hedendaagse man

Goede degelijke adviezen

Is altijd goed!

Mooie collectie

in samenwerking met de winkel Uden heel goed.

het is zeer ingewikkeld om via de website artikelen te bestellen en afrekenen. Dat kon ik eerst zonder moeite en weet niet hoe dat komt. Ook een artikel in de winkeltas kon ik niet meer wissen. Dat was het probleem maar heb het met de winkel in Uden gedaan.

Boven verwachting

Er wordt echt aandacht besteed aan de bestelling. Keurig verpakt, een stroopwafel en een aardig handgeschreven kaartje. Waar krijg je dat elders?

Contact met winkel en verzending heel goed

De winkel in nijkerk, prima geholpen. En ook het contact met de klantbenadering was goed. Alleen de keuze voor DHL is niet goed. De leverdatum werd 3x uitgesteld.

Deskundig advies en een redelijke prijs

Goede ontvangst, goed advies en een redelijke prijs

Prima winkel, maar te veel ongewenste mails

Vlotte levering. Enkel word je na je aankoop bestookt met e-mails...

Altijd correcte en snelle opvolging en afhandeling van bestellingen.

Mooie artikelen voor schappelijke prijzen.

Mooie truien, prima kwaliteit

Meerdere keren besteld, altijd snelle levering

Vlotte kleding met uitstekende hulp bij aankopen.

Vlotte kleding met uitstekende hulp bij aankopen - kortom een winkel waar ik zeker van plan ben om wat vaker iets nieuws te gaan kopen.

100%

Goede website met snelle bezorging.

Ik heb 5 overhemden gekocht in dezelfde maat. Helaas bleek dat 1 van de 5 veel kleiner uitviel dan verwacht en die gaat daarom retour. Jammer dat dit niet beter op de website stond, want anders had ik die niet besteld. Nu moet ik die weer retour sturen en daar zit ik niet op te wachten.

De beste herenmode voor mij

Al mijn kleding schaf ik daar aan.

Prima zaak

Deskundig en aardig personeel Hele goede service en prima kwaliteit. Volop keuze

Prima website en snelle levering!

Mooie manier van jas uitzoeken!

Goed product geleverd tegen aantrekkelijke korting.

Bartlett schoenen gekocht in de uitverkoop. De levering was pas na een week, omdat alleen op een dinsdag werd bezorgd bij de desbetreffende vestiging in Roermond. Ik werd gebeld door een medewerker van Van Vandal, dat mijn schoenen waren geleverd en ik kreeg nog per mail een bevestiging van ontvangst. Ook andere producten van Vandal vaker gekocht tot volle tevredenheid. Goede en correcte afhandeling.

Zeer goede service door personeel, niet opdringerig, ruime tijd voor de klant

Zeer goede service door personeel niet opdringen, ruim de tijd, helpen met zoeken naar geschikt kleding stuk, vakmensen in Wijchen. Prettige winkel kom er graag.

Altijd prima naar onze zin.

Altijd tevreden en mooie pasvorm en snel na bestelling binnen.

Snel geleverd en goede communicatie

In de winkel was mijn maat schoenen niet op voorraad, maar ik wilde de 'uitverkoop' niet missen. Bleek dat ik de maat nog wel online kon bestellen en (gratis) laten afleveren in de winkel. En dat niet alleen, ik kreeg er ook nog een stroopwafel bij, ha, ha... Maar de communicatie liep perfect en de levering was snel. En dan ook nog heerlijk lopende schoenen! Bedankt, ik moet de online shop meer gaan checken...

Top kwaliteit, snel geleverd

Goede prijs