Super snelle levering

Super snelle levering. Prima kwaliteit van het product.

Geweldig geslaagd.

Op alle gebied erg goed geholpen. Met goed gevoel naar huis gegaan. Tot de volgende keer!

Moest helaas retour

Een Barlet overhemd gekocht bij van Dal zoals vele andere Barlet overhenden die ik bij hun gekochg heb. Helaas viel dit keer de maaf iets te krap uit. Jammer volgende keer beter.

Dat het sneller moet

Dat het lang duurt als jullie een bericht gestuurd hebben dat het dan nog 3 dagen duurt

Vriendelijk personeel

Tevreden over mijn aankoop

Tevreden.

Prima artikelen voor aanvaardbare prijzen

Een keer een bepaalde maat gevonden? Ook in de daarop volgende jaren kan je met die maat probleemloos via internet kopen! Voor mannen ideaal!

Goede ervaring met kleding kwaliteit

Heel goede ervaring met kleding

Behulpzaam en vriendelijk personeel

Snel geleverd, netjes verpakt, duidelijke informatie over eventueel terugsturen, artikelen voldeden aan de verwachtingen. Schoenveters mogen wel wat langer.

Prima kledingzaak

Hier overhemden gekocht, mooie kwaliteit voor aantrekkelijke prijzen, makkelijk bestellen en netjes zoals aangegeven geleverd. Gaan we vast nog een keer iets bestellen.

Prettig winkelen

Fijn dat we via de website kunnen bestellen. Als we advies willen kunnen we naar de winkel bellen, dan word je goed geholpen. De kleding komt thuis in een stevige doos en mocht het niet passen, dan mag het naar de winkel teruggebracht. Je krijgt dan meteen je geld terug, of je koopt een andere maat of kleur. Kleding is niet goedkoop, maar wel goed van kwaliteit.

Duidelijk

Zoals op webshop wordt verteld kun je ook verwachten

Altijd geslaagd als ik een van Dal winkel binnen ga echt top!

Ik ben echt tevreden met de kleding die ik bij verschillende zaken gekocht heb. Ook de schoenen zijn prachtig ik heb lastige voeten maar nu slaag ik ook altijd voor een of twee paar. En wat ik ook erg belangrijk vind de vriendelijke manier van helpen en het vinden van wat ik moet hebben.

supper kwalitijd

snelle levering ,goede kwalitijd

Prima levering duidelijk en compleet

makkelijk te bestellen en juiste maten

goede keuze en prettige hulp bij uitkiezen

Ik vind dat van Dal een goede keuze heeft. en het meedenken met het uitzoeken erg prettig is. Verder vind ik die extra 10% korting vanwege het klantenbestand ook erg prettig..

Vriendelijke ontvangst

Personeel met goede vakkennis en heel behulpzaam

Mooie collectie herenmode

Goede bediening en service

Winkel waar je graag heen gaat.

Het was allemaal goed

Fijne mensen die helpen

Mooie kleding en goede service

Prima winkelen bij VanDal

Overzichtelijke website, vriendelijk personeel. Mooie en betaalbare kleding van prima kwaliteit.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg