Goede herenkleding top

Erg tevreden over de kwaliteit van de herenkleding. Goede voorlichting in de winkel. Aardige verkoopsters.

Altijd correct

prijs kwaliteit en service een dikke duim

de snelheid van leveren en het oplossen van retour gegeven kleding door een creditnota springt echt in het oog: het is een geruststelling om te kopen bij Vdal als je weet dat er zo een betrouwbaar team achter de naam staat

Keurig volgens afspraak geleverd

Zeer tevreden over de behandeling

Perfecte service

Via de webshop drie artikelen besteld. Bezorgd bij de winkel in Waalwijk. Communicatie liep goed. Een artikel paste niet en weer afgegeven in de winkel, kreeg netjes een bevestiging van de teruggave mee. De dag erna was het bedrag al teruggestort. Werkt perfect, kan ik zeker aanbevelen. Systemen zijn goed op orde.

Vakkundige hulp in de winkel

Prima geholpen in de winkel met een lekker kopje koffie erbij

Niet wat ik gewend ben van, van Dal

Levertijd 8 werk dagen ipv 4 zoals vermeld stond. En 2 hemden van de 5 zaten niet meer originele plastic verpakking, maar onverpakt in doos.

ben niet zo gelukkig met de bestelde artikelen

Als klant van "van Dal" dacht ik ook eens via internet wat voordeel te pakken. 3 overhemden van Bartlett, die ik ook in de winkel haal dus ik wist de maat. Helaas is wat via internet komt niet vergelijkbaar met de artikelen in de winkel wat maatvoering betreft. Lijkt wel oude meuk. Volgende keer maar wat meer betalen en naar de winkel gaan denk ik. Wel jammer deze tegenvaller.

Perfecte pasvorm

De online bestelde overhemden zitten als gegoten, niet te ruim en zeker niet te krap. Snelle levering ook. Plus een bonus cadeautje, dank!

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Kwalitatief goede kleding voor een redelijke prijs. Pasvorm is ook meestal in orde voor mij.

Fijne winkels, mooie kleding en schoenen. Al jaren een zeer tevreden klant

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over van dal. Ik ben al jaren klant altijd goed geholpen en goede service een 10

Voldoet aan verwachting

Zoals al heeeeel lang uitstekend

Ik koop er al va 1980 en altijd top geslaagd. De rekening viel altijd enorm mee!! Betaalbaar en altijd goed!!

Kwaliteit kleding, modern

Prima levering

Kwaliteit.

Snelle levering van het juiste artikel.

De maat die ik in de winkel aan had was niet de juiste. In de winkel werd de juiste maat besteld met een extra cadeau. Drie dagen later kon de juiste maat in de winkel worden afgehaald.

Eindelijk een winkel/bedrijf waar ik altijd slaag

Winkelen in Dordrecht erg plezierig. Eveneens via de website goede service. Snel geleverd en snel terugbetaald indien van toepassing. Top!

Kwaliteit artikel goed

Jammer alleen dat we geen bevestigingsmail kregen en zo ook niet wisten wanneer pakketje kwam. Hier over een mail gestuurd en over gebeld. Niet opgelost. Vorige bestelling precies hetzelfde. Reclame mail krijgen we wel van Van Dal. Heel vreemd.

Zoals altijd tevreden

goed verlopen

alles goed verlopen alleen een week levertijd is toch redelijk lang.

soepel meegewerkt toen niet alles beschikbaar was

Toen niet alles beschikbaar was, werd contact opgenomen en alles geregeld. Levering duurde wel een tijdje, maar ging verder prima. De ontvangen kleding bevalt goed; een klein deel gaat via de winkel terug.

Geweldig mooi bedrijf.

Zowel online als in de winkel een geweldige service.

Snel en duidelijk

Uitstekende en snelle afwikkeling van de bestelling voor wat Van Dal betreft. Over de gebruikte bezorgdienst ben ik minder enthousiast. Die wisselt te gemakkelijk van bezorgmoment

Goede kwaliteit, snelle levering

Juliana van Stolbergstraat 25