Super goed geholpen!!!

Heel nette hulp bij het uitzoeken van de door mij gewenste artikelen!!

Heel mooie artikelen

Ik ben zeer tevreden over de artikelen dat ik bestel bij vandal mode.

met plezier naar de winkel

gezellig goed geholpen

In principe goed

Het assortiment van Van Dal is goed. Ook de online service. Wat minder goed is is het naleven van de order en het op de hoogte houden indien het niet goed gaat. Ook telefonisch is het minder. Gewoon niet te bereiken. Dit kan en moet beter of het telefoonnummer weglaten.

Zeer tevreden met de leveringen van van Dal

Ik heb nu enkele malen kleding besteld bij van Dal. Steeds komt het gevraagde binnen. De ontvangen artikelen waren steeds goed. retouren waren niet nodig. Helaas is de verzending wat traag. Bij de meeste bestellingen via internet is de verzending de eerstvolgende dag. Bij van Dal is het soms vier dagen.

Conform de bestelling.

Binnen de gestelde leveringstermijn.

Perfecte levering

Zoals gewenst geleverd en perfecte maat

Prima herenkleding winkel en webshop. Heeft een uitgebreid assortiment dus voor elke man is er wel wat te vinden. Kom er al jaren.

Geweldige collectie.

Hier stap ik graag naar binnen. Steeds weer een uitgebreide modieuze collectie. Ontvangst altijd even hartelijk en fijne bediening.

Netjes verpakt

Goed op de hoogte van levering en altijd een persoonlijk kaartje erbij en een stroopwafel en netjes verpakt

Redelijk snel

Snel en correct afgehandeld.

goede service

Goede service betrouwbaar en vriendelijk

Goed advies en een goede prijs.

Fijne winkel en ook online gemakkelijk bestellen.

Altijd goed geholpen

Klantvriendelijk, mooie winkel

Mijn ervaring is goed

Ls. Ik bestel tegenwoordig alleen nog online. Jammer geen winkel meer in Den Bosch. Ik wil de kwaliteit goed kunt zien . En bestel zo nu en dan alleen nog in de sale voor mijn man en zoon. En dat is prima . Vriendelijke groet Thea mijling.

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit overhemd.

jas viel tegen

persooneel erg vriendelijk het laatste wat ik gekocht heb was een winterjas viel tegen iedere komt de voering uit de mouwen ziet niet uit

alles op tijd bezorgd

Prima verzorgd

Fijne winkel

Nieuwe winke in onze plaats,heel mooi en leuke kleding voor de man.Fijn personeel aanwinst.

Goede vakkennis van het personeel

Mooie kleding en goede service

Vriendelijke en behulpzame verkoopsters. Gelukkig een heren zaak met mooie en smaakvolle kleding.

Eenvoudig bestellen, opvolging status/levering slecht

Na voor de eerste keer fysiek in de winkel in Tiel geweest te zijn (zeer prettig!), heb ik nu voor het eerst online overhemden besteld. Het bestellen op zichzelf gaat makkelijk en werkt goed. Het opvolgen van je bestelling is echter slecht. Je kan niet de status van je bestelling zien, heb dus geen idee wanneer hij verzonden wordt. Na een aantal dagen mail gestuurd en vlak daarna kwam het bericht dat de bestelling aangeboden/verzonden was naar DHL. En vlak daarna ook een bericht van de klantenservice hierover (voorraad problemen in magazijn, artikelen moeten uit een fysieke winkel komen). Na een dag of wat nog niets te zien op de T&T van DHL. Weer contact gehad. De dag erop ineens wel zichtbaar en vlak daarna ook weer bericht van de klantenservice. Al met al ging de levering moeizaam en heb ik de terugkoppeling mbt voorraad problemen e.d. gemist. Daarnaast is er ook niets te vinden op je eigen account m.b.t. de status van de online geplaatste bestelling. Dat vind ik echt een minpunt en zou ik heel graag verbeterd zien. Verder blijf ik gewoon klant hier. Met de fysieke winkel in de buurt (fijne winkel en klantvriendelijk) en de webshop voor artikelen waarvan je weet dat je ze past, is dat een prettige combinatie

Zeer goede vriendelijk winkel

Juliana van Stolbergstraat 25