Perfect!

Op alle fronten, van bestelling tot levering perfect

Grote keuze, snelle service, goede retourregeling

Klantenservice goed bereikbaar, on line kopen gaat erg goed.

Geweldige service en klantencontact.

Ik kom altijd in Helmond en ik kan je vertellen je wordt hier echt als klant behandeld. Leuk en vakkundig personeel en de winkel ziet er altijd picobello uit. Een echte aanrader in het centrum van Helmond.

Ik bestel vaker bij van Dal, maten kloppen altijd en de kleding is van goede kwaliteit.

Een fijne winkel

Je wordt er correct geholpen

zeer goede ervaring

Lekker ruim bij binnenkomst. Wordt leuk geholpen, niet opdringerig.Alles prima

Prettig winkelen

Mooie winkel, prima assortiment, prettig personeel, goede service, klantvriendelijk!

Goede service en kwaliteit.

Makkelijk bestellen en retourneren indien nodig.

Prima kledingwinkel.

Goede service, word goed en deskundig geholpen.

opnieuw vlotte en complete levering

Zoals gewend was de levering, in dit geval 3 overhemden en een vest weer vlot en compleet.

goede kleiding kwalitatief goed

Mooie kleding, goede kwaliteit, ook grote maten voorradig, Diverse merken. Altijd tien procent korting. Maar een waardeloze punten spaar actie

Keurig verzorgt

Ik word altijd netjes geholpen en van advies voorzien

Mooie kleding goede kwaliteit en vriendelijk winkelpersoneel

Fijne winkel en ook online.

Online slecht.

Minpunt: Mijn eerste online bestelling wordt geannuleerd, omdat er voorraadverschil is. Behulpzaamheud in winkel is prima.

Duurt lang voor de bestelling geleverd wordt

Het duurt lang voor de bestelling geleverd wordt. Verder kan ik nog niets beoordelen

Juiste informatie

Klantvriendelijk en goed personeel

Goede site

Goede ervaring

Toppers

Een perfecte afhandeling

geweldige zaak

er zit altijd wel wat bij

geen

erg goed

Schoenen besteld en kwamen na een aantal dagen keurig afgeleverd in hele economische doos.

Heel klantvriendelijk geholpen ….

Ik wou een jas voor mijn man online Bestellen maar dat lukte niet na een aantal pogingen! We zijn toen naar een winkel naar Van Dal gegaan. We werden heel goed door haar geholpen ze had gelijk de jas besteld op maandag en vrijdag konden we hem ophalen. Keurig een mailtje dat hij binnen was. Compliment voor de aardige verkoopster.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg