Mooie jas prima afgeleverd

uitstekende producten, vriendelijk en kundig personeel en zeer goede service

Ik koop al jaren kleding bij van Dal en ben zeer tevreden over de kwaliteit en over het vriendelijke personeel die je uitstekend advies geven. ook de service is uitstekend, en een zeer snelle bezorging bij een online bestelling

Uitstekende en snelle service

Ik bestel veel online en keer op keer is de service uitstekend en snel. enig minpuntje is dat ik nooit de levertijd doorkrijg, dus de bezorgdienst staat plots voor de deur, dat kan verbetert worden.

snelle levering in en met leuke verpakking

top, boven verwachting

Goed verpakt, optijd geleverd, en jas ok.

Vlotte levering, goede opvolging

trage doorzending

ik heb 2 overhemden gekocht en die wik ik ophalen in de winkel in Nijkerk maar na een week nog geen bericht dat het daar binnen is.

gewoon goede en snelle service

Niet te opdringerig maar laten je rustig zelf kiezen met goede adviezen

ik ga nergens anders meer heen voor kleding

geweldig goed assortiment kleding en over het algemeen perfect pas en stijl advies , ik ga nergens anders meer heen voor kleding

Vlotte levering

Goede en snelle service

Alles was in een mum van tijd geregeld.

Van Dal daar kan ik bijna altijd slagen.

Snelle levering.

Levering en 1 retourzending is succesvol verlopen

2 jassen besteld, 1 ervan was de verkeerde maat, maar die vond ik toch niet mooi, dus retour gezonden.

Goeie sevice.

Koop mijn kleding en schoenen nergens anders. Al jaaaaaren.

Correct en komen afspraken na.

Altijd snelle bezorging en als het dan 'n keer niet goed is, geen gedoe, maar snel alles opgelost. Super, wij zijn heel tevreden.

Snel en hoogwaardige kwaliteit

Professioneel en klantvriendelijk advies gekregen, snelle levering. Complimenten

Klantgericht door persoonlijke aandacht

Mooie aanbieding

Webshop overzichtelijk en makkelijk, netjes verpakt en vlotte aflevering

Prima webwinkel

Nette prijs, snel geleverd.

goede service en kwaliteit

weer goed geshopt, vlot afgehandeld, snel bezorgd, wat wil je nog meer?

uitmuntend

zeer goede service kwaliteit en snelle correcte levering. personeel deskundig en geven advies waar nodig. winkel er graag en betaalbaar

Goede en vlotte kleding en uitstekende service

De bestelde artikelen zijn in goede staat ontvangen inclusief een persoonlijke note. Alle artikelen waren qua pasvorm in orde en zijn mooi om te zien.

Makkelijke site overzichtelijk snel en goed geleverd.

Ik heb de eerste keer bij Vdal besteld en zeker niet de laatste keer, ze hebben regelmatig mooie acties op de kledij, en tot in de puntje thuis bezorgd, doe zo verder .

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg