goed assortiment

service assortiment is prima

Vriendelijk personeel en de kleren die ik zoek.

Ik word altijd vriendelijk en deskundig geholpen in "mijn"van Dal winkel en bovendien is het kladingassortiment naar mijn smaak. Maar ook online is het winkelen goed te doen op hun site. Bestelling worden, niet super snel, maar wel oké geleverd. En de standaard 10% korting heeft ook gevoelsmatig een positieve uitwerking.

erg goed

Bestellingen altijd nestjes en op tijd geleverd

Naar tevredenheid

Duidelijke site, communicatie en snelle afhandeling bij retour sturen. Artikelen worden netjes en snel verstuurd.

Gezocht, gevonden, ontvangen en past als gegoten. En dat in no time!

Hele goede ervaring

Prima verzorgd en snel

Altijd snel geleverd, goede aanbiedingen en kwaliteit

beter via de winkel , dan via de website. Daar kennen ze je en weten alle belangrijke data

Daar kennen ze je en weten alle belangrijke data. Plus de persoonlijke benadering is veel sympathieker. Dit geldt alleen voor Middelharnis, heb geen ervaring met andere winkels

Erg slechte levertijden en klantenservice, producten zijn goed

3 keren besteld op korte termijn voor een beurs die ik bijwoon in Parijs. 2 keer via bedrijfsmail andere keer particulier. Levertijden voor een redelijk kleine bestelling waren 2 weken, voor 1 zelfs iets langer. Moest ook zelf nabellen, en toevallig, zelfde dag verzonden. Producten waren goed, maar niks speciaals, goedkope maar wel nette kleding. Mijn laatste particuliere bestelling hebben ze me weer 2 weken laten wachten, waarna ik een mail kreeg dat mijn bestelling geannuleerd was omdat artikelen niet op voorraad zijn. Erg raar aangezien ik de laatste artikelen in mijn mand had, besteld en betaald heb. Vreemd dat ze dit pas na 2 weken kunnen vaststellen. Als je niet belt wordt er pas dagen na je mailtje gereageerd met een half antwoord welke ook nog eens niet klopt. Volgens de klantenservice werd mijn pakket bijna verzonden, en op eens is het niet op voorraad. Klanten service kan er waarschijnlijk weinig aan doen, uiteraard het gevolgd van slecht management en slechte scalability. Producten zijn prima, maar voor mij de laatste keer er zijn veel betere winkels en platforms die sneller opereren en zelfde of zelfs betere kwaliteit leveren.

Hele mooie kleding past perfect ook voor de iets stevige man met chauffeurs buik

deskundig en behulpzaam

Goed geholpen in een winkel waar ik altijd wel slaag bij de aankoop van mijn kleding. Kom zelf uit 's-Hertgenbosch, helaas is daar de winkel verdwenen, kom ik elders in het land de winkel tegen dan loop ik altijd wel met iets de deur uit.

Super personeel en kwaliteit v waren

Ik vind het personeel hier in Middelharnis super vriendelijk behulpzaam ook als man alleen zeggen ze eerlijk dat staat u niet .Bestel je iets in de webshop en het bevalt niet nemen ze het in de winkel terug . Ook de uitverkoop van kleding kun le terug geven . Watveen mooie artikelen goede kwaliteit, ga zo door

genoeg keuze aanwezig maar toch steeds bij van Dal terecht

Goede, deskundige, vriendelijke service zonder dat ik het gevoel had dat zaken werden opgedrongen. Kwaliteit /prijsverhouding is prima.

fantastisch!!!

ontzettend fijn geholpen i n de winkel Winterswijk toen mijn maat er niet was alles in het werk gesteld om hem van elders te laten komen. binnen 1 week had ik hem thuis. en dat voor een jas met 50% korting! hoop dat jullie snel ook in Apeldoorn een vestiging openen!!

Leuk om zo netjes te ontvangen

Vindt de inpakking/doos heel mooi. Was wel wat later dan ik had verwacht, daarom geen 5e ster.

Levering duurt veel te lang.

Heb veel te lang moeten wachten. Wilde polo mee op vakantie nemen maar helaas was hij te laat geleverd. Bestellen via vdl doe ik dus niet meer. Jelaas

2x achtereen bestelling toch niet op voorraad.

Overhemd besteld in maat L, website gaf aan 1 op voorraad. Na bestelling bleek deze toch niet op voorraad. Toen een maat M besteld, systeen gaf aan 3 op voorraad. Nu weer niet op voorraad. Het beheer systeem is niet actueel, wat erg frustrerend is.

mooie aanbiedingen

Ook retour snel afgehandeld,prima.

Geweldige service en makkelijk te retouneren

Ga zo door met uw service in een woord geweldig

Altijd goed!

Betrouwbaar

Kom er al jaren,goede winkel

Goede acties. Fijn geholpen. Mooie kleding

Juliana van Stolbergstraat 25