Ik heb de eerste keer bij Vdal besteld en zeker niet de laatste keer, ze hebben regelmatig mooie acties op de kledij, en tot in de puntje thuis bezorgd, doe zo verder .

Vriendelijk aan telefoon en in winkel snelle service goed kwaliteit kleding

Een 9

Prima levering

Mooie artikelen, goede prijs/ kwaliteit verhouding. Goede sale prijzen.

Weer wat ik ervan verwachtte.

Al jaren klant met nog geen enkele maal een teleurstelling. Bij de enkele keer dat er iets retour ging kreeg ik snel mijn geld teruggestort. Telefonische informatie was heel bruikbaar voor een volgende aankoop.

Prima kwaliteit en zeer vriendelijk personeel

Uitstekende en grote keuze in kleding en je wordt altijd prima en vriendelijk te woord gestaan.

Fijne site en snelle service!

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Fijne winkel kom er graag !!

Wat ik al zei fijne winkel vriendelijk personeel !!

Zijn hele mooie broeken

Zeer afwachtende houding

Ik was op zoek naar een combinatie-pak. Pastje een jasje waarvan het knoopje, gezien mijn buikomvang, niet dicht kon. Janet zei dat dit geen probleem was omdat het tegenwoordig mode is om jasjes open te dragen?!?! Ze had geen grotere maat en die zou anders toch om de schouders te groot zijn. Toen ik vroeg of ze ook buikmaten hadden, liep ze naar een ander rek en haalde daar een passend jasje uit. Ook bij de zoektocht naar een bijpassende broek en twee overhemden was er weinig enthousiasme te bespeuren. Ik heb er bij de vorige filiaalleider altijd veel gekocht. Met deze ervaring weet ik niet of ik nog een keer terug ga

Uitstekende verzending

Mijn bestelling was vlot geleverd

Goed product voor een goede prijs.

Al als klein menneke met mijn vader naar een van de eerste van Dal winkels in Eindhoven. Nu als sinds jaren in ons dorp naar volle tevredenheid naar van Dal.

Mooie kwaliteitskleding voor een nette prijs en geleverd zoals mag worden verwacht

Prima ervaringen

Altijd goed en vriendelijk geholpen.

Fijn geholpen

Fijn geholpen! Bestelling gedaan, alles perfect verlopen!

Zeer tevreden, snelle levering en altijd kwaliteit en goede pasvorm.

duidelijke website

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is goed met van Dal mode. Alleen duurt het wel lang voordat een bestelling geleverd wordt.

Prima verzorgde bestelling

De juiste maten en keurig op afgesproken dag en tijd.

Goede en vriendelijke service

Levering is niet conform afspraak

In het bestelproces aangegeven dat mijn bestelling thuis bezorgd moet worden. Dit duurt dan tussen de 2 en 6 dagen, omdat ik niet in de gelegenheid ben om langs te gaan ga ik hier mee akkoord,. Vijf dagen na het bestellen krijg ik een mail dat mijn bestelling opgehaald moet worden in de winkel. Dit is dan ook voor mij een eenmalige bestelling. Een 3 is dan ook nog steeds een ruime score voor deze nalatigheid.

Hele goede ervaringen met v.Dal

Dik tevreden over de site v.Dal

Fantastische winkel.

Zeer ruime keuze uit hele mooie en kwalitatief hoogwaardige producten tegen een redelijke prijs. Vaak erg interessante aanbiedingen. Online bestellen gaat prima en er wordt snel geleverd. Ik ben ook meerdere malen in de winkel in Zoetermeer geweest. Ruime collectie en een aparte vermelding voor het personeel. Zij hebben zeer goede kennis van zaken, zijn bijzonder hulpvaardig en servicegericht en geven de klant het gevoel dat die ook echt klant is. Daar kan menige winkel een voorbeeld aan nemen. Petje af.

Fijne site voor kwaliteit.

Zeer snelle en goede service. Uitstekende verzending in zeer goede verpakking. Ook goed een kaartje met de naam van de medewerker erin.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg