Vlotte levering!

Zeer aangenaam!

Mooie en leuke kleding van kwaliteit, zeer goede service met goede prijzen

Ook in de fysieke winkel wordt je vriendelijk, fijn en service gericht geholpen.

Op een prettige en meevoelende manier geholpen.

Jas moest komen uit ‘voorraad’ en broek was in de winkel. Op een prettige manier naar de meest handige en klantvriendelijke afhandeling gezocht. Niets dan lof over deze benadering!

Het bestellen ging minder

De pagina om te bestellen was niet 100% in order ,zou komen dat het tussen Kerst en Nieuwjaar kwam ,kon het bestelde niet via de winkel ophalen

ik word goed geïnformeerd over nieuwe collecties en aanbiedingen .

Heel deskundig geholpen zeer goede service

Goede kwaliteit kleding en vriendelijk personeel.

Al enige jaren klant bij Van Dal. Helaas is winkel in Hilversum gesloten. Kom nu bij filiaal in Nijkerk of als ik een andete plaats bezoek. Altijd vriendelijk en behulpzaam personeel. Kan in de winkel de kleding vonden die bij mij past. Online schoenen besteld, maar deze waren beschadigd. Terug gebracht in de winkel en alles snel afgehandeld. Retourbedrag binnen enkele dagen weer op de rekening.

uitstekende begeleiding

Erg fijn hoe je als klant geholpen wordt

Fijne zaak

Personeel helpt goed.

Snelle levering van mooie kleding

Aanrader!

Zeer tevreden!

Goede service en vriendelijke bediening

Slecht

Schoenen die retour zijn gegaan nog steeds niet gecrediteerd

Perfect en persoonlijk

van Dal heeft mooi spul, prettige medewerkers. Fijn ook dat ze ook rekening houden met grotere maten, ook lengte maten.

Kwaliteit en service

Mooie en kwaliteitsproducten. Persoonlijke service. Modern voor de middelbare en oudere man.

Correct en snel

Bestellingen worden correct en snel verwerkt.

Mooie aanbieding, snel geleverd.

Ik bestelde een trui in de sale voor een mooie prijs. Deze werd snel geleverd. Een minpunt vond ik dat de trui los in een ruime kartonnen doos lag. Geen plastic zakje of andere beschermende verpakking er om heen.

Besteld, snel en netjes geleverd

Mooie kleding ,tegen scherpe prijzen. Ook bestellingen rn verzendingen lopen netjes en snel. Prima klantenservice ook.

Zoals je zelf zegt: uitstekend

Uitstekend dus

Schoenen aangeschaft. Snelle levering en passen perfect.

Fantastische service: snelle levering. Perfect verpakt.

Fantastische service. Snelle levering. Perfect verpakt.

Fantastisch.

Mijn bestelling is goed verpakt en heel snel geleverd. Ik en heel tevreden over van Dal.

Prima kwaliteit van de geleverde produkten

Jammer dan je niet online kan bestellen ,als er online geen voorraad is wel in de winkel.

Moeite moeten doen om een broek te kopen

Ik wilde een broek kopen die ze in de winkel niet hadden. Dan maar online kopen en laten bezorgen in de winkel zodat hij vermaakt kan worden. Bij het bestellen kreeg ik het niet klaar om hem in de winkel te laten bezorgen. Na een enkele malen mislukte chatsessie kreeg ik een kortingscode die verlopen was. Weer chatten, weer nieuwe code en thuis bezorgen. Ik bel naar de winkel of ik hem kan laten vermaken. Het vermaakspul was al weg en de volgende kans was 8 januari. Naar een ander vermaakwinkel in Roermond gegaan. Dit verdient geen pluim.

Service zoals het zijn moet !

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg