Prima service bij bestelling

Mij werd snel een goede oplossing aangeboden toen bleek dat mijn online bestelde schoenen gedragen bleken te zijn.

Zowel on-line bestellingen als advies in de winkels: Top!

Goed assortiment, scherp geprijsd, vriendelijk personeel in de winkel, website functioneert prima, bestellingen retour sturen is ook geen probleem, kortom, mijn favoriete winkel voor al mijn kleding.

Altijd geweldig geholpen door de aardige dames

Of ik nu voor sokken, t-shirt of gehele outfit kom. Je wordt altijd héél vriendelijk geholpen. Dan ga je met een fijn gevoel de winkel uit!

Snelle levering. Klantvriendelijk.

Correcte bediening en prijzen netjes.

Correcte bediening en steeds wat nieuw. Ook netjes geprijsd.

Prima webwinkel

Grote collectie, goede website en snelle levering. Heel tevreden met de mooie winterjas.

Snelle levering en nog een gratis snoepzakje helemaal top.⚡️

2-5 werkdagen en het was er in 2 werkdagen

Prima fijne keus

Wordt goed geholpen

Ben helemaal tevreden

!!

Mooie herenmode en fijn winkelpersoneel.

Ik werd goed geholpen en kreeg ook goed advies.

On- line besteld maar, omdat de vesten te klein waren , omgeruild in Nieuwegein. Geweldig goed geholpen, je moet dan wel de nieuwe aankoop in de winkel afrekenen, maar direct de volgende dag werd het bedrag van de online bestelling terug gestort op mijn rekening. Top.

erg goed

fijne zaak - prima service

Goede snelle service mis soms wel contact met de mensen in de winkel. Ook de aanbiedingen gaan niet altijd meer gelden in de winkel.

Goede mode voor de wat oudere man

De winkel in Uden is goede bereikbaar. Er zijn mensen aanwezig die je goed adviseren en verder helpen.

Prima dienstverlening.

Uitstekende professionele dienstverlening.

Duidelijke website, prima kwaliteit en snelle bezorging.

Duidelijke website. Prima kwaliteit kleding. Snelle bezorging.

top en top service

zie boven

Van Dal prima..

Nooit van DHL bericht ontvangen later vond ik het pakje bij de voordeur...

Echt aan te bevelen

Alles goed geregeld

Goede.

Keurige levering

Na opdracht je order binnen n paar dagen in huis ,keurig professioneel verpakt.

goede service goede kwaliteit aan te bevelen

Vlotte levering

Bestelling was prima in orde en verzorgd. Alles zoals verwacht.

Wat een fijne winkel in Breda

Weer erg vriendelijk geholpen in Breda. Jammer dat het beloofde huisje niet in het pakket zat, wel op de factuur. In de winkel konden ze hier niets aan doen.

Gemakkelijk en snel.

Duidelijke productomschrijvingen, nette en snelle levering. Zelfs rond de feestdagen. Prijs/kwaliteit verhouding zijn goed in balans. Bij iedere online levering een persoonlijk kaartje. In iedere winkel persoonlijke aandacht.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg