Geweldige service en super vriendelijke medewerkers

Leuke prijzen

Goede kwaliteit en service

Mooie kleding,fijne kledingwinkel

Geen opmerkingen

Niet in winkel in voorraad, daar online besteld binnen 2 dg bezorgd

Uitstekend geholpen met zeer goede service!

Bij de keuze van een pak ben ik door de filiaalhouder Etten-Leur op zeer goede wijze geholpen. Met zijn raad tot een goede keuze gekomen die helemaal naar mijn smaak is. Ondanks dat het pak niet volledig aanwezig was in het filiaal Etten-Leur werd met zijn inzet toch aan mijn wens voldaan. Bij de uiteindelijke levering werd ik nog uitermate verrast met een zeer aantrekkelijke prijs! Zal er in de toekomst zeker (weer) vaker komen en de winkel aanraden bij vrienden en familie !

Dik tevreden, we zijn goed geholpen.

idem

Geweldig en snelle service

Bestelling makkelijk gedaan en alles wordt snel en efficiënt geleverd

Uitmuntend

Prettig kleding uitzoeken

Van Dal Kleding past bij mijn leeftijd. Bediening is top!

Goede service en snelle levering

Hadden 2 vesten/truien besteld voor de kortingsprijs van €35 per stuk. Daarnaast ook nog een overhemd van Casa Moda. Helaas had ik voor mijn man een Bartlett vest besteld , maar hij wou eigenlijk een Fynch Hatton vest . ( net als de bestelde trui ) De bestelling was helaas al geplaatst en heb gelijk een mail gestuurd of dit nog veranderd kon worden. Helaas was dit al op de pallet voor verzending. Maar de attente Van Dal medewerker bood ons een kortingscode aan zodat we het Fynch Hatton vest ook voor deze aanbieding konden nabestellen. Over en weer gemaild en gebeld maar we kwamen ipv €30 ( na code ) uit op €58. Hier zijn we helaas niet uitgekomen. Toch heeft de medewerker elke keer snel en netjes gereageerd op ons bestelfoutje. We zijn zeer tevreden en het verkeerd bestelde Bartlett vest is goedgekeurd , mijn man vindt hem prachtig. Van Dal ga zo door ( leuk de kleine cadeautjes erbij ) We blijven online bestellen. Met vr gr Thea wielens

Mooie kwaliteit en snelle levering

Sinds een paar jaar koop ik bijna al mijn kleding bij van Dal. In de winkel word je prettig geholpen. Goede kwaliteit en via de webshop een snelle levering

Zeer klantvriendelijk en gericht

Het personeel is altijd vriendelijk en bereid om alles wat wenselijk is voor de klant te doen. Kortom ik ben zeer tevreden.

Mooie moderne winkel

Heel goed en vriendelijk personeel die met je mee denkt , en de prijs kwaliteitsverhouding is goed

Wanneer komt de vestiging in Haarlem e.o

Prachtige kleding. Helaas nog geen vestiging bij ons in de buurt

Bijzonder fijn geholpen

Op een heel prettige manier zijn wij geholpen. De keuze is bij van Dal Mannenmode in Barneveld ook heel groot.

Top winkels, goede prijs kwaliteit

Wij komen graag bij Van Dal mode in Nijkerk. Vriendelijk en behulpzaam personeel. ,Kortom hele fijne winkel met leuke heren mode voor een Goede Prijs.

Prima bedrijf!

Hele goede service en wordt altijd netjes geholpen.

Goede producten

Snelle levering vaak goede acties.

Ondanks dat we de sjaal al hadden gewassen, kon die toch worden geruild.

Onovertroffen service: het geld voor de sjaal die we hebben geruild stond nog dezelfde dag op mijn rekening!

Ik zou het zo weer doen

Prima en een snelle levering

Gewoon goed bezig

Gewoon een leuke winkel met vriendelijke mensen

heel goede service

Fijne winkel en heel goede service. Ook online. Ruime keuze.

Kwaliteit en betaalbaar

Koop mijn herenkleding alleen nog maar bij van dal. Goede kwaliteit tegen betaalbare prijzen. Hou de aanbiedingen altijd in de gaten. Vriendelijke en correcte service.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg