Mooie spullen

Goede kwaliteit

Altijd prima

Zoals altijd prima spullen voor een prima prijs

Netjes en correct

Netjes en correct

Kwalitatief en goede service

De kleding blijft mooi en is prettig om te dragen. Goede aanbiedingen wat het voor mij aantrekkelijk maakt om tot aanschaf over te gaan.

heel goed geholpen

Ik ben heel goed geadviseerd en prettig geholpen. Daardoor geslaagd

Fijne kleding voor een nette prijs.

Ik heb diverse truien en een vest besteld. Kwaliteit is super en de maat is goed. Ze zitten erg prettig. Fijne stof. Was het overal maar zo goed.

Goede winkel

Wij kopen al jaren hier truien voor mijn vader tot nu toe altijd goed, soms wat aan de dunne kant en de prijs is wel redelijk hoog..

Heel tevreden

Het gene ik altijd bestel voor mijn man,daarover ben ik heel tevreden.

Goede service.

Goed advies

Helemaal goed!!

Mooie produkten. Heel blij mee

Wederom tevreden

Goede en snelle reactie als je vragen hebt over je bestelling, en adequate oplossing

Ben goed geholpen bij een fout die ik zelf gemaakt had bij de bestelling

Past altijd en wordt keurig op tijd geleverd.

Past altijd en wordt keurig op tijd geleverd.

Goeie spullen voor een goede prijs

Nvt

Altijd vriendelijke en correcte service

Kom al jaren bij van Dal in Arnhem Kronenburg. Betaalbare goede kleding en ruime keuze. Al die jaren ook een goede klik met het aanwezige personeel. Kortom een aanrader!

Mijn M maat

Past par tout, haha

Pakjes was binnen anderhalve dag al bezorgd, netjes verzorgd, een lief handgeschreven kaartje erbij. En nog een zakje dropjes . Helemaal top !

de bestelling was goed,maar bezorging niet.

thuisbezorging niet volgens afspraak door DHL

prima herenmodezaak

nvt

Meer dan geweldig.

Makkelijk te bestellen. Bovendien 10 % extra klantenkorting. Ruime winkels met uitgebreid assortiment. Personeel altijd vriendelijk en hulpvaardig

Vlot en goed afgeleverd

Na bestelling was de bestelling na een paar dagen bij mij. Met daarin een persoonlijke boodschap van de magazijnwerkers. Zeer attent.

Geweldige service

Na het ingaan van de aanbieding truien en vesten bestelling geplaatst en keurig op de hoogte gehouden. Levering prima op tijd en netjes verpakt.

Heel goede service

Fantastische medewerking van de klantenservice. Binnen een dag mijn bestelling binnen.

Prachtige herenmode.

Internetbestelling gedaan. Mooie truien gekocht die heel snel binnen kwamen.

Gewoon goed.

Redelijk snel bezorgd, goede verpakking.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg