Super (zoals altijd)

Super goed.

Ben op zaterdag heel keurig en erg behulpzaam geholpen door de verkoopster Marian. We zijn heel erg tevreden over van Dal in Waalwijk.

Fijne winkel

Goed advies en vriendelijk personeel.

Heerlijke winkel

Ik wordt altijd goed en vriendelijk geholpen. En er is altijd voldoende keuze.

Zeer positief

In de winkel zeer hulpvaardig en deskundig geholpen, helemaal prima. Online gaat ook uitstekend, alleen had ik een update over wanneer ik de bestelling kan verwachten, wel fijn gevonden. Zeker als de bestelling wat langer duurt. Verder ben ik een vaste, zeer tevreden klant.

Altijd leuk persoonlijke tekst kaartje

Klant vriendelijk en goede service

Maken geen problemen er van om kleding te ruilen die in een ander filiaal zijn gekocht.0

Goede keuze in kleding

Personeel vriendelijk en behulpzaam geduld.

Mooie artikelen

Leuke en mooie artikelen en vriendelijk personeel

Groot assortiment

Prettig personeel, vriendelijk en behulpzaam. In de winkel een goed assortiment

Wordt goed en met aandacht geholpen.

Geweldige service

Ik had een overhemd besteld en het adres van het servicepunt zelf ingevuld om af te leveren omdat dit niet gekozen kon worden op de site van Van Dal. Bij het servicepunt werd het toen geweigerd. Klantenservice gemaild met het probleem en zij hebben het zonder extra kosten opnieuw naar mij opgestuurd.

Kan altijd even goed slagen. Al jaren. Jammer jullie uit Nijmegen zijn vertrokken. Maar ik heb de site ervaren als geweldig. Daar maak ik nu gebruik van. En een enorme keus in grote maten. Ga zo door mensen.

Altijd goed

Ik koop al jaren met tevredenheid bij van Dal en bevel van Dal altijd aan bij mijn kennissen.

prima levering

snel geleverd, goede kwaliteit

Fijn geholpen door deskundig en prettig team, onder leiding van Ruud

Mooie producten, snelle levering

Prijs, kwaliteit is perfect

Mooie winkel, gezellige en huiselijke sfeer. Verkoopmedewerkers denken met je mee.

Het is helemaal top niks op aan te merken super goed

Klantvriendelijk, meekijkend, meedenkend, overzichtelijk

Goeie ervaringen.

Goede begeleiding al was het druk

Nou ik kom er al jaren vaste klant

Goed en gezellig winkelpersoneel

Mooie kleding, personeel doet er alles aan om de juiste kleur of maat te vinden.

Zelden zo’n goede service !

Heel verzorgd. Super aardig personeel. Keurige afhandeling. Geen enkel negatief punt. Fijne feestdagen.

tevreden en goed geholpen.

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg