Keurig netjes en snel geleverd

Al meerdere keren iets besteld altijd netjes en snel geleverd

Op een per e-mail gestelde vraag werd snel en goed gereageerd. Product voldeed aan de verwachtingen. Goede communicatie!

ik heb er goede ervaring mee

het product is altijd prima , en een goede bezorging.

Goed geholpen.

Zeer vriendelijk en zeer goed geholpen

Voortreffelijk

Zoals gewend,goede voorlichting,aandacht,geen sprookjes.Heel plezierig,voorbeeld voor collega,s in de branch.

Kan iets persoonlijker.

In de winkel was het een zoektocht mijn pakketje.

Klantvriendelijke ongedwongen service!

Je voelt je welkom bij Van Dal Uden. Een ongedwongen en service gerichte houding van de medewerkers. Helpen je bij het maken van je eventuele keuze, niet moet en bijna alles mag of kan.

Goed.

fijn winkel, behulpzaam personeel.

Goed en vriendelijk geholpen

De mensen van de winkel hebben ons goed geholpen

Goed advies en meedenken

Fijne winkel

Goede adviezen. Mijn maat was niet op voorraad, maar kon snel besteld worden en was binnen enkele dagen binnen.

Kan beter.

Begeleiding te opdringerig

alles volgens verwachting

alles volgens verwachting

Snelle service, goede maatvoering. Overhemd is van prachtige kwaliteit

Veel aandacht, en fijn personeel die meedenken.

Wij waren in Makado in Beek. Verkoopster, was zeer behulpzaam en respectvol. Het was gezellig winkelen en ook nog gezellig afgesloten met koffie en iets lekkers. Net die persoonlijke touch. We werden door een blonde mevr met bril geholpen. Weet haar naam niet. Maar echt een hele fijne verkoopster.

ik heb me verbaast over een artikel wat er niet is op een filiaal bv horst maar wel bij een ander dat ik er dan verzend kosten voor moet betalen. mvg

Zeer goed geholpen

Goed geholpen en goed advies

Goed advies bij het passen van kleding.

Ik ben over Van Dal zeer tevreden.

Ruime keus en kwaliteit

Al jaren klant bij van Dal, ruime keus en prima kwaliteit. Vriendelijk en deskundig personeel, kortom een aanrader voor iedereen.

Prima winkel. Deskundig personeel. Zeer brhulpzaam

Goede kwaliteit en service

Online is het gemakkelijk te bestellen kleding voor de klassieke man en van goede kwaliteit. en in de winkel in Middelharnis is er vakkundig advies door vriendelijk personeel, waardoor je met een tevreden gevoel huiswaarts vertrek

Altijd vriendelijk en behulpzame medewerkers

Bij van Dal wordt ik altijd uitstekend geholpen. Niets is teveel, men doet hier nog echt moeite voor je als klant. Dit ook nog eens voor een redelijke prijs. Kortom perfect!

goede service

Heel tevreden en altijd op tijd geleverd

Niet geweldig.

De bestelling is niet geleverd!

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg