Een hele goede herenkledingzaak

Kwalitatief en groot assortiment, prettige medewerkers; je wordt uitstekend geholpen

goed en vakkundig

goed en vakkundig.

Mooie kleding en leuk personeel

Het is altijd gezellig om bij Van Dal Etten Leur binnen te komen. Goede sortering kleding, die betaalbaar is en niet onbelangrijk: leuk personeel, die goede service verleent.

Leuke kleding en goede prijs

Online is er veel keus in grote maten. In de winkels is dat erg beperkt. Dat is een verbeterpunt. Kleine winkels hebben weinig grote maten.

Fantastisch vest

Voor mijn vader barlett active vest gekocht, hij was er heel blij mee en pasvorm en maat L ook perfect. Mooie kleur (lichtblauw)en mooie kwaliteit…Al vaker wat gekocht en tevreden. Kortom een hele blije vader!

Fijn winkelen!!!

Vriendelijk ,men nam de tijd om diverse mogelijkheden de passen !!!

welkom.

Mijn broer is verstandelijk beperkt, hij wordt in Middelharnis altijd geweldig geholpen. Ingrid een pluim, zeker verdiend.

Dit is wel mijn winkel geworden

Mooie kleding en in de winkel heel goed geordend overzichtelijk en de medewerkers geven goed advies en heel vriendelijk

Waardeloos

Vest was niet in mijn maat, maar wel in het magazijn, kon niet in de winkel aangevuld worden maar moest als online bestelling besteld worden en direct in de winkel betaald worden. De bestelling moest door de twee bediendes ingevuld worden op de iPad waren daar niet handig in. Een week eerder was ik in de winkel voor een broek maar die was niet meer in de kleur die ik wilde, op de vraag of die nog in het magazijn of in een ander filiaal aanwezig was, kreeg ik het antwoord dat ze dat niet wisten, ik moest nog maar eens langs komen of ze al weer binnen waren. Bij het laatste bezoek werd verteld dat die broek niet meer binnen kwam. De vest heb ik inmiddels!!!

Goed geholpen en een leuke collectie

Aardige medewerkers.

zeer klant vriendelijk

zeer klantvriendelijk top klantenservice reactie

Zeer netjes en kundig geholpen

Mooie zaak in Tiel.aardig personeel

Snelle levering, van prima spullen, voor goede prijs, met ook altijd nog een gezellig cadeautje, dus Geweldig!

Bij van Dal helpt men als je het vraagt. Krijg je koffie tijdens het wachten.

Goed en vriendelijk geholpen , alleen verbaasd dat als er iets in de winkel via de website besteld word, men 2,95 portokosten dient te betalen.

Goede keus

Veel keus, vriendelijk personeel jammer dat het korter maken van de broeken door omstandigheden langer duurde. Verder geen klachten

Goede en duidelijke hulp en uitleg

Goede en duidelijke hulp en uitleg

Fijne pasvorm

Twee broeken gekocht met perfecte pasvorm.

Prima services

En een zeer goede kwaliteit

Geweldige kleding winkel

Goed opgeleid personeel die weten waar ze over praten, en erg vriendelijk. We konen zeker vaker terug

Vriendelijke en snelle service

Medewerker in winkel was vriendelijk en behulpzaam bij het uitzoeken en bestellen van een jas. Levering was snel en goed.

Prima winkel in Etten-Leur

Word deskundig geholpen. Mooie en goede pasvorm van de kleding.

Prettige winkel en personeel.

Ik kan daar mijn broeken kopen in de korte lengte maat. En ze hebben een mooie collectie kleding. Het personeel is heel behulpzaam en prettig in de omgang.

Heel fijn geholpen

We zijn eerst in de winkel geweest, maar daar hadden ze geen 4x xl, terwijl we speciaal daar voor komen, wij worden dus gedwongen om online te bestellen, dit vind ik echt minder, de kwaliteit en de service mankeert niks aan

Super behulpzaam

Zeer goede service