Menselijke en betrokkenheid en persoonlijke bediening en advies

Dat maken dat ik altijd kies voor Van Dal.

Prettig

Goede service prijs kwaliteit

Geweldige service!

Had trui verknoeid bij wassen...naar de winkel, hadden ze mijn maat niet meer. Winkelmeisje belde alle filialen af maar ook daar niet te verkrijgen. Toen via de site en een weekje later was hij binnen. Heel happy.

Redelijk

Over de producten zeer tevreden. Levering vind ik moeizaam. Een product bleek toch niet leverbaar, alternatief besteld en gaat onverwachts retour afzender. Tot nu toe administratief goed afgehandeld.

Mooie kleding ,maar bijna 2 weken gewacht.

De bestelling was al bezorgd, kreeg ik twee dagen later de track en trace code. Een mailtje na de bestelling en daarna lang niks meer gehoord. Het zijn wel mooie en fijne kleren.

Mooie spullen

Wat ik online besteld had, voldeed prima aan mijn verwachtingen. Gewoon kwaliteit kleding

Super.

2 mooie vesten gekocht in de sale. Ik ben er superblij mee. Van Dal heeft altijd mooie herenkleding vab prima kwaliteit en ruime keuze.

Prima kleding voor een goede prijs

Fijne kleding, genoeg keuze en duidelijke maatvoering. Als iets er niet is of langer duurt wordt je goed geïnformeerd.

Geweldig om hier je kleding te bestellen

Alle produkten zijn hoogwaardig kwalitatief en worden supersnel geleverd.

zeer lange en van te voren onbekende levertiid

Korte broek besteld op di voor een vakantie. Levertijd 2-6 werkdagen. Krijg pas op de dag van leveren (woensdag pas ) een mail dat het die zelfde dag geleverd wordt. Zijn woensdag ook vertrokken, dus pakket heeft een paar dagen buiten op de stoep gelegen. Tijdens de reis mn mail even niet gelezen. Gelukkig heeft de buurvrouw pakket binnen gehaald. Waarom zo'n lange levertijd? Zeg dan gewoon dat de levertijd minimaal 6 werkdagen is! Dan had ik hem ook niet besteld! Ben nu 3 weken weg, dus heb nu ook niets aan mijn broek!

Al jaren is Van Dal mijn zaak voor een nieuwe blouse, broek en/of nieuwe pak

Bij Van Dal voel ik mij serieus genomen. De hulp/bediening is al jaren zeer goed. Ik heb dus altijd een goede reden - indien nodig - naar Van Dal te gaan voor nieuwe kleren.

snel en goed geleverd

Te lange levertijd!

Ik heb 2 truien besteld, helaas werden ze veel te laat geleverd, 1 week levertijd is veel te lang, ik werd wel op de hoogte gehouden dat de levertijd wat langer zou duren i.v.m. de grote drukte! De truien zijn prachtig, goede kwaliteit, goede prijs, dus het was het wachten zeker waard! De 3 sterren geef ik puur voor de levertijd van v Dal…dat kan beter!!

Ik vind als bij van dal zeer goed

Alles was perfect

Wat retour moest kon bij de winkel Gebracht worden

Duidelijk

Fijn om een bericht te krijgen dat de zending langer gaat duren door drukte.

Super fijne mannenmode zaak!

Goede kwaliteit en prijsverhouding. Mooi ingerichte winkels. Kundig personeel. Kopen via internet en bezorging gaat ook uitstekend. Systeem dat vaste klanten korting krijgen is ook zeer gewaardeerd. Doen iets voor de klant. Ik ben uiterst tevreden over alles.

Altijd prima service, duidelijk verzend en ontvangst meldingen. Fijne aanbiedingen Kwalitatief kleding. Dus zeer tevreden met vDal

Goede zaak

V Dal mannenmode Zoetermeer is een goede zaak met vriendelijke , aardige en deskundige medewerkers. V Dal online werkt ook prima.

Zeer deskundige, persoonlijke en vriendelijke hulp in de winkel

Ik trof in het Bredase filiaal twee zeer betrokken verkoopsters aan, die me uitstekend geholpen hebben. Zij zien in een oogopslag aan welke maat je behoefte hebt. Beiden zijn communicatief heel sterk.

Klantvriendelijk je word er fijn geholpen.

Precies zo als verwacht

Jammer deze keer lange levertijd

Goede service.

Goed.