Kleding van goede kwaliteit . bezorging goed geregeld . Gemakkelijk te volgen

net wat ik zoek voor een eerlijke prijs

Het is steeds een gevecht om net die broek/hemd/pull/jas te vinden die je zoekt. Bij Van Dal vind ik mijn draai, met hulp en tips, zonder drukte en voor een aanvaardbare prijs. Dit vind ik aangenaam.

Snelle levering en kwaliteit kleding. Website geeft goed de kleuren, pasvorm en artikelen weer.

Ben erg tevreden

erg goed

erg goed snelle levering

Fijne zaak,goede kwaliteit, fijne service.

Via internet besteld,op tijd geleverd, goed verpakt,

Top kwaliteit en service en geweldig assortiment!

Vanaf bestelling tot aflevering word er zorg aan besteed door Van Dal daar kun je op vertrouwen mooi.

Prijs kwaliteit

Besteld en vlug geleverd

Webshop is knudde

Er is duidelijk het nodige fout gegaan bij de zomeruitverkoop: van 1 hemd werd de bestelling geannuleerd omdat hij toch niet meer voorradig was, geld retour laat op zich wachten. Twee "algemene" mailtjes naar klanten die een bestelling uit hebben staan over dat het langer kan gaan duren omdat sommige modellen hemden van de winkels eerst naar het magazijn gestuurd moesten worden. En uiteraard nog geen levering na 6 dagen. De winkels zijn prima, personeel vriendelijke, maar daar is het aanbod nou eenmaal beperkter. In 2024 kun je niet meer bestaan zonder goede online webshop.

mooie collectie,goed personeel !

prettig

Netjes en goed geregeld

Online webshop

Op 19/8 naar van Dal Nieuwegein om een winterjas te komen (echt Top personeel daar)maar die waren er nog niet ze hebben deze toen voor mij bij de webshop besteld ,na 3 dagen een bericht dat het wat langer kon duren ( dat kan ) weer 3 dagen laten bestelling geannuleerd artikel was niet leverbaar ?(herfst moet nog beginnen) ik gebeld ,in die maat is hij niet leverbaar ,stond wel op de webshop, maar wel in een andere kleur ,nou stuur die dan maar ,nee de order is geannuleerd u moet opnieuw bestellen, ik een andere jas in Nieuwegein gekocht, na 5 dagen nog steeds geen geld terug weer bellen er wordt niet opgenomen maar later teruggebeld u heeft in de winkel afgerekend wij hebben geen rekening nummer (hoezo moet ik weer erachteraan) toen na 2 dagen mijn geld terug op 30 augustus Ben al 30 jaar klant bij van Dal Nieuwegein altijd na volle tevredenheid maar de online shop is slecht bereikbaar en zeker geen aanrader

Mooie schoenen

Voor de eerste keer schoenen besteld, zijn prachtig en passen perfect

Altijd prima!

Zie hierboven

Snel goed gemakkelijk

Bestel altijd via internet gaat snel en goed en is snel binnen

Snel, gemakkelijk en duidelijk,

Het hele bestelling process was gemakkelijk, alle maten waren duidelijk aangegeven, het process van betaling was ook simple. Persoonlijk zou ik liever in een winkel hebben gekocht maar door mijn huidige woonlokatie was dat niet praktisch.

prima kwaliteit

prima kwaliteit en goed geïnformeerd over de levering

Goede kwaliteit en mooi verzorgd geleverd

Mooie herenkleding voor een mooie prijs

Fijne winkel, met zeer behulpzaam vriendelijk personeel

Goed en vriendelijk geholpen

Mooie en veelzijdige collectie in verschillende maatvoeringen.

Goed kwaliteit

Mooie en goede schoenen gekocht.

uitstekend

heel tevreden

Prettige afhandeling

Afhankelijk verloopt prettig, soms heeft de levering wel een wat langere levertijd.

Klasse

Altijd nakomen van een afspraak

Juliana van Stolbergstraat 25

5038 AM Tilburg