Erg netjes

Erg tevreden,keurig verzonden.

goede service, snelle levering

Ik heb een goede keuze kunnen maken. de service en afhandeling is prima.

Perfecte winkel

Hele fijne winkel, helpen heel vakkundig en mooie kleding en schoenen voor mannen

Zeer goed.

Mooie prijzen. Veel keuze. Vooral goed advies en zeer vriendelijk personeel. Kortom een winkel waar ik zeer regelmatig en met plezier binnenloop.

Keurige en vriendelijke bediening

Ik schrijf geen reviews en zeker niet verplicht

Geheel volgens verwachting

Geheel volgens verwachting

Mooie en betaalbare kleding

De bestelling is correct afgehandeld, zij het dat het dit keer wat langer duurde dan ik gewend was.

Mooi product voor en goede prijs

Zeker als er aanbiedingen zijn, kun je voor een heel aantrekkelijke prijs een mooi overhemd of paar schoenen aanschaffen.

Leuke winkel en prima geholpen.

Voor herhaling vatbaar.

Super spullen en prima service

Ik koop zowel in de winkel als via de webshop. Altijd prettig geholpen in de winkel. Via de webshop snelle en correcte levering. En de kleding en schoenen die ik kocht zijn uitstekend van kwaliteit. Dus heel tevreden.

alles Ok

Extraatjes zijn verdwenen, wel duurder

Verdwenen zijn 'gratis retourneren', verzending naar de winkel, cadeaus (bv. stroopwafel), extra's die je verdient, etc... Maar het is wel duurder geworden, verzendkosten worden vrijwel altijd berekend gecombineerd met een lagere kwaliteit. Je moet heel goed weten wanneer je moet kopen en welk merk. Je kan beter, tijdens de sale periode, bij een kwalitatief hoger merk kopen tegen dezelfde prijs. Spijtige ontwikkeling...

Kland vriendelijk

zeer persoonlijke assistentie.

De verkoopster wist mijn specifieke wensen snel in een goed aanbod om te zeten.

Goede kwaliteit

De kleding zit goed en is van prima kwaliteit.

Goede service en afhandeling

Zeer goed en leuk geholpen

Positief

Goed en redelijk snel. Onduidelijk van waaruit de levering komt.

Goed. Uitlevering naar een bepaalde winkel en daar bestelde goederen afhalen is wat onduidelijk

Klopt helemaal.

Goed product, goede verpakking, goede retourregeling. Alleen de stroopwafel is er niet meer, maar daar hadden ook niet om gevraagd.

Fijn om te shoppen.

Aardige telefoonkosten,correcte levering,goede kwaliteit.

Top geregeld

Duidelijk

goede informatie en correcte verzorging en aflevering

goede informatie en correcte verzorging en aflevering

Prima afhandeling en service

Helemaal prima. Alles correct geleverd en retourdeel ook goed verwerkt. Jammer dat je dan opnieuw moet bestellen en niet kunt ruilen. Weer extra verzendkosten.

prima in een woord

prima in een woord