Heerlijk, gezellig en betrouwbaar

Keer op keer zijn wij blij en tevreden met de goede zorgen en het heerlijke eten van Van de bovenste plank, super service!

Jorik en zijn team maakt zijn verwachtingen volledig waar

Wij hadden Van de bovenste plank ingehuurd voor een BBQ met 50 collega's. Velen gaven het compliment dat ze nog nooit zo'n goede BBQ hadden meegemaakt. In plaats van de gebruikelijke worstjes en sate's, een verassend en gevarieerd menu met o.a. gegrilde druiven met burrata, kippendijen met pancetta en salie, wilde zalm, heerlijke entrecote en vele salades. Alles in goed overleg met vooraf een duidelijke prijs. Op de avond bleef er nog een collega langer voor eventuele assistentie.

Vers, eerlijk en puur, met fijne vriendelijke service!

Een 100% vegetarische BBQ: VDBP durfde het aan. En hoe! Iedereen heeft genoten van de vers gemaakte smeersels, de diversiteit aan heerlijke dingen die van de BBQ af kwamen en de fijne salades. Complimenten ook voor de vriendelijkheid van de medewerkers, het meedenken, de flexibiliteit en de service. Het was bv. geen probleem om even een paar flessen extra achter te laten voor de laatblijvers ;-). Graag tot gauw!

Pluspunten

Heerlijk eten en drinken! Goed in wensen op maat en oog voor detail. Erg gastvrij, flexibel, en daarmee ontzorgend richting klant. Jorik Boerstal neemt verantwoordelijkheid voor de opdracht ipv "uurtje factuurtje".

Geen. Absoluut goede ervaring!

Pluspunten

Goede levering, alles netjes verpakt, goede kwaliteit producten, diverse selectie aan hapjes en smeersels.

Beetje weinig brood in vergelijking met aantal smeersels (pesto, tapenade etc).

Pluspunten

Jorik's service was efficient, on time and very responsive. He worked on creating a menu with me and made interesting suggestions. Everything went smoothly and the guests loved the food.

All Excellent.

Pluspunten

Snelle bevestiging, duidelijke website, Heerlijk eten

In de bevestiging de leverdatum vermelden

Pluspunten

- de planken zien er erg leuk uit - kwaliteit van het eten is top - afwisseling op de plank aanwezig - bijpassende dranken

Pluspunten

gemakkelijk bestellen, goede kwaliteit eten

Pluspunten

De high tea die we hadden besteld werd keurig op tijd geleverd en was heerlijk. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Niks niente nada

Pluspunten

Snelle vriendelijke service. Menu werd op maat gemaakt. Kwaliteit van de hapjes was optimaal. Mooie balans tussen warme en koude gerechten. Alles werd geleverd inclusief presentatie materiaal en het nodige servies. En dat alles zonder afwas achteraf. :)

n.v.t.

Pluspunten

Van begin tot eind een positieve ervaring! Het begint met leuk contact over de wensen van de catering, er wordt actief meegedacht en goede voorstellen gedaan. De hapjes zijn stuk voor stuk heerlijk en de porties de juiste grote. Ook heel leuk dat er achteraf nog even gebeld wordt om te informeren of alles beviel. Leuk bedrijf met heerlijk eten en enthousiast personeel!

Pluspunten

Heerlijk eten, heel snel kunnen regelijk- zeer feestelijke kerstlunch! Lekkere producten, vers en gewoon zeer smaakvol

Tja verbeterpunt...De porties qua risotto en Linguine zijn redelijk groot. Je kan makkelijk met zn tweeen een wekpotje delen. Het hoeft niet want iedereen heeft een eigen weckpotje!

Pluspunten

Heerlijk genoten van de eindejaarsborrel, super geregeld door Van de bovenste plank!

Pluspunten

Uitstekende service en dienstverlening met een glimlach

Pluspunten

Wij hadden last minute (4 dagen voor 14 december 2018) een cateraar nodig voor 50 man... Mega last minut "Mission Impossible" zou je denken... Jorik met ons meegedacht en heeft voor ons een heerlijk menu weten samen te stellen. Super bedankt nog Jorik voor de geslaagde avond en het heerlijke eten!

Pluspunten

Van A tot Z tot in de puntjes geregeld! Heerlijk gegeten! Vriendelijk personeel en goed met ons meegedacht : )

Pluspunten

Our company had one of our best parties with Jorik's help. We aimed for cooked food delivered in our location. Delivery came on time, everything was cooked nicely, fresh salads and dessert included and our team loved it! We will definitely choose "Van de bovenste plank" for future team events! Thanks Jorik :)

Pluspunten

Snel, kwalitatief, betrouwbaar

Pluspunten

Jorik heeft op 13 november een prachtig en smakelijk kaasbuffet neergezet waar zo'n 200 medewerkers van genoten hebben. Professionele uitstraling, mooie producten, prachtige aankleding en goede uitleg bij de kazen. Zeker een aanrader!

Pluspunten

Goede en snelle communicatie Lekkere hapjes

Pluspunten

Heel persoonlijk contact, altijd innoverend en heerlijk wisselend aanbod!

Pluspunten

Fantastisch als altijd! Top producten, top service, kortom: geweldig!

Pluspunten

sinds wij zijn gestart met rent24 in Nederland hebben wij een mooie werkrelatie opgebouwd met Van de bovenste plank. Zij regelen de catering voor de meest uiteenlopende evenementen en partijen. De hapjes zijn uniek en de producten ook van hoge kwaliteit. Het buffet bestaat uit een geweldige mix van allerlei hapjes en de lasagna was echt heerlijk ( niet oud, droog of slap) De look is een visitekaartje net zoals het geweldige eten. Wij zijn echt heel blij met onze samenwerking

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.