Pluspunten

Fantastische producten, met groot enthousiasme gepresenteerd. Boven verwachting!

Pluspunten

Snel schakelen, trots op bedrijf en producten, goed inlevingsvermogen om gasten tevreden te stellen.

Pluspunten

Zeer verzorgt en de smaak was uitstekend !

Geen

Pluspunten

Leuke spontane kerel, mooie producten en meer dan prima presentatie

Geen

Pluspunten

op tijd en compleet geleverd, lekkere producten

1 grote plank geven ipv van 4 kleine (voor 25 personen besteld)

Pluspunten

- Op tijd - Goede levering: gekoeld, op tijd e.d. - Komt afspraken na - Professioneel - Kennis over hetgeen wat zij aanbieden - Oplossend denkvermogen; denkt mee - Netjes - Verse producten - Hygiënisch - Vriendelijk

Pluspunten

Stipt, alles correct afgehandeld en een uitstekende prijs/kwaliteit-verhouding. Minder kan ik er niet over zeggen!

Pluspunten

Gemak Kwaliteit Klantcontact

Niets

Pluspunten

Jorik is iemand die heel precies en met passie een borrelplank verzorgt. Alles wordt netjes geregeld en je hoeft je nergens zorgen over te maken, ze doen zelfs de afwas!

Pluspunten

klantvriendelijk, goede borrelplank. Je denk eerst dat je te weinig hebt maar dat is absoluut niet het geval

?

Pluspunten

Mooie verrassing! Precies op tijd en (h)eerlijke borrelhapjes! Reuze bedankt.

Pluspunten

Zeer originele en professionele uitstraling. Door de opmaak van de plank ter plaatse was het voor de gasten gelegenheid om op een informele manier geïnformeerd te worden over alle mooi producten die deze plank biedt. Kortom een aarader.

Pluspunten

Perfecte service en eten van uitmuntende kwaliteit!

Pluspunten

Doen wat ze zeggen! Het eten is smaakvol en vers. Chapeau Van de bovenste plank!

Pluspunten

Wij hadden een plank besteld voor 30 personen en waren blij verrast. Het zag er fantastisch uit, maar de smaak was nog beter!! Heerlijk!!!! Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

Super top geregeld. Snelle service met hoogwaardige kwaliteit aan producten voor een borrel!

Pluspunten

zeer punctueel.

Pluspunten

Voor bijna 150 man hebben wij bij Van de bovenste plank de borrelplanken besteld voor onze nieuwjaarsborrel. De planken werden bij ons prachtig opgemaakt en klaargezet, waardoor wij helemaal niks hebben hoeven doen. De flessen Champagne stonden klaar en we konden meteen beginnen. Fantastische producten, service, transparantie en vriendelijkheid! Volgende keer weer!!! Bedankt!

Pluspunten

Super goede kwaliteit van de producten, fantastische presentatie en professionele service.

Pluspunten

-Mooi breed assortiment van kwaliteit producten. -Duidelijke/eenvoudige site. -Moooe opmaak met de robuuste plank.

Pluspunten

Heerlijk genieten met de hapjes Van de bovenste plank.

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.