Super vriendelijk contact gehad

Pakketten zien er goed verzorgd uit, op juiste tijd geleverd. Bij De bovenste plank waren ze altijd bereikbaar voor mijn vragen. Top, kan niet anders zeggen.

Top producten met geweldige service..!

Top producten met geweldige service..!

Altijd leuk!

Door nood geboren (Covid)hebben wij Kerst Borrelpakketten besteld. Groot succes en blijft origineel. Omdat we het zo leuk vinden - ondanks het feit dat we elkaar weer 'zien', doen we deze Kerst nog een keer.

Topservice!!!

Jorik is altijd bereidt om mee te denken en zelfs op een vrij laat moment bestellen doet hij zijn best om dit te regelen. Echt top.

Origineel en gewoon leuk!

Uit nood geboren (Covid) hebben wij 2 jaar op een rij succesvol gebruik gemaakt van Van de bovenste plank. Voor het 3e jaar op rij gaan we er weer voor, gewoon omdat het heel leuk is.

Origineel en gewoon leuk!

Super service!

Super service, goede communicatie en mooi pakket

Super vriendelijk contact gehad

Pakketten zien er goed verzorgd uit, op juiste tijd geleverd en ze waren altijd bereikbaar voor mijn vragen. Top, kan niet anders zeggen.

Origineel en verrassend

Uit nood geboren (Covid) hebben wij 2 jaar online geborreld met een te gek borrelpakket van de Bovenste Plank. Nu ontmoeten de collega's elkaar weer in persoon maar we houden het online borrelen erin. Dankzij de leuke pakketten van De Bovenste Plank. Dus voor het 3e jaar op rij gaan we er weer voor. Prima service en altijd meedenken!

Origineel en verrassend

Super service, mooi pakket!

Hele goede service, goede communicatie, goed bereikbaar, aandacht voor de klant.

Fijne persoonlijke service ..!

Fijne persoonlijke service ..!

Super goede service

Super goede service, snel contact, heldere communicatie, mooie producten.

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.