Super goede service

Super goede service, snel contact, heldere communicatie, mooie producten.

Super vriendelijk contact gehad

Pakketten zien er goed verzorgd uit, op juiste tijd geleverd en waren altijd bereikbaar voor mijn vragen. Top, kan niet anders zeggen.

Top verzorgd

Contact met Jorik/Van de Bovenste Plank was zeer plezierig. Mooi voorstel gedaan en uiteindelijk ook zelf hier alles ter plaatse verzorgd. Heerlijke borrelhappen en erg leuk geserveerd. Echte aanrader!

Snelle service en lekker eten!

Fijn contact, snelle service en lekker eten. Vriendelijke mensen. (:

Daadkrachtig, snel en vriendelijk

Jorik schakelt enorm snel en is erg flexibel. Ik bestel bij hem graag, zelfs als het last minute is lukt het hem. Pakketten kan hij afstemmen naar wens, hij luistert daarin ook goed. Super fijn om mee samen te werken! En de pakketjes werden met veel plezier ontvangen!

TOP

Bedankt voor alles.

Uitstekend service!! echt lekkere kwaliteit hapjes

Soms is een woord genoe. Toch wil ik Jorik bedanken voor zijn uitstekende service. Geweldig! Zo fijn dat je mij toch uit de brand hebt geholpen.

Een officewarming georganiseerd voor onze klanten, vrienden en familie, de catering werd door Jorik en zijn team verzorgd heerlijke borrelplankjes, walking dining en drank. Niet alleen het eten en drank was top maar hun vriendelijkheid, service en warmte hebben wij en onze klanten als zeer prettig ervaren! Dank jullie wel daarvoor, wordt erg gewaardeerd, tot gauw !

Persoonlijk, gedifferentieerd en kwalitatief super sterk!

Voor een netwerk event hebben wij de catering en producten van de bovenste plank gebruikt. Dit was een groot succes door de persoonlijke benadering van Jorik en zijn team. Niet alleen waren de producten uniek, maar ook de presentatie ervan. Nogmaals bedankt en zeker voor herhaling vatbaar!

De service, de drank en food waren keurig verzorgd. in alle opzichten een aanrader!’

Goede en snelle service, vriendelijk contact, goede producten

Was erg fijn dat ik alles uit handen kon geven. Was makkelijk schakelen, goed en snel geleverd. En extra service/meedenken om ons event compleet te maken was erg behulpzaam.

Lekker, luxe en feestelijk

Met persoonlijke aandacht en zorg werd mijn (te) late bestelling in overleg aangepast om toch nog geleverd te kunnen worden op een drukke zaterdag. Een pakket vol luxe etenswaren samengesteld met het gezellige bamboe couvert. Prima op tijd, heerlijk met mijn team kunnen eten en allemaal tevreden.

Goede service en lekker eten!

De heren waren van begin tot eind super vriendelijk en behulpzaam. De kwaliteit en hoeveelheid van het eten was ook heel goed. Na afloop hebben ze alles heel netjes achtergelaten!

Echt heel goed!

Jorik en zijn team waren echt van grote toegevoegde waarde aan ons leiderschapsevent. Heerlijke drankjes en cakejes bij de ontvangst en voor bij de borrel ook veel lekkere (voornamenlijke) non alcoholische drankjes en goede happen. Het lavendeldrankje was echt favoriet. Jorik verstaat zijn vak en straalt passie voor zijn vak uit: een aanrader dus.

Een smakelijke toevoeging aan een gezellige zomerborrel

We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren met een heerlijke borrelplank waar niks van overgebleven is ;)

Volledig ontzorgd

Mooie producten en super snelle en persoonlijke service. Jorik bereid de planken op locatie en zorgt ervoor dat alles er geweldig smakelijk uitziet. Wij zijn helemaal tevreden!

Super ervaring met Van de bovenste plank - met veel zorg bereid!

Met veel zorg een super borrel voor ons kantoor voorbereid door van de bovenste plank. Geweldige hapjes en drankjes die er geweldig uitzien. Een groot succes voor ons team! Jorik is ook heel fijn om mee samen te werken en af te stemmen.

Erg goede borrelplank

Zeer goed bevallen

Flexibel en goede communicatie

Ik heb de samenwerking met Jorik overall als zeer positief ervaren.

betrokken, betaalbaar, genoten

Wat een mooi concept. Lekkere, gezellige pakketten, met voor ieder wat wils. Goede drankjes, lekkere snacks en gezellige uitstraling. Jorik denkt met je mee, houd je op de hoogte en is duidelijk over de hoe en wat rondom de bestelling.

Ontzettende vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Een echte aanrader!

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.