Excellent presentation. Delicious food. Well organised

Jorik was professional and fast in his organisation. He arranged everything so I did not have to. Our company event ran very smoothly

Heerlijk borrelpakket en een ontzettend behulpzame en flexibele service!

Het vega borrelpakket dat Jorik Boerstal voor Studio HENK had samengesteld was een heerlijke toevoeging aan onze bedrijfsborrel. Daarbij maakte de fijne service-ervaring, waarin Van de Bovenste Plank erg attent en flexibel is geweest door last-minute nog iets voor ons te regelen, het helemaal af!

Flexibel, fijne communicatie

Voor het symposium van Thrive Amsterdam Mentaal Gezond had onze organisatie boxen besteld bij De Bovenste Plank. De communicatie hiervan liep erg soepel. Jorik denkt goed mee en is erg flexibel aangezien wij best last-minute alles in orde wilde hebben. Wij hebben de samenwerking met Jorik overall als erg positief ervaren en zullen in de toekomst zeker weer gebruik maken van zijn diensten!

Geweldig, zo hoort Service te zijn!

Wij hebben 2200 borrelboxen besteld bij de Bovenste Plank voor onze medewerkers. Vanaf het eerste contact waren Jorik en zijn team meedenkend, zeer behulpzaam, heel fijn om mee samen te werken! De uitvoering / bezorging verliep vlekkeloos. De inhoud van de box is ook erg goed ontvangen. De Bovenste plank heeft een heel hoog service niveau, en maakt alles waar wat beloofd/ afgesproken wordt.

Persoonlijk, snel, kwaliteit en verrassend!

Jorik heeft inmiddels meerdere borrel boxen voor ons verzorgd. Zeker in de tijd dat we veel team meetings online moesten doen, was dit een geweldige verrassing om ze bijzonder te maken. Doordat je met Jorik de boxen op maat met speciale duurzame producten kan samenstellen, wordt het direct persoonlijk en is het ook leuker om de reacties te horen. En laten we eerlijk zijn, wie wordt er nou niet blij van een verrassingspakket bij je thuis.... ;-)

Geweldige service

Altijd goed contact met Jorik, duidelijke communicatie, snelle vriendelijke en persoonlijke service. We hebben al meerdere malen geweldige borrel boxen besteld en ontvangen! Iedereen is altijd blij verrast!

Super vriendelijke service!

Ik had via een collega gehoord dat ik hier superleuke kerstpakketten kon bestellen omdat zij er goeie ervaring mee had. Ik heb contact gehad met Jorik, super vriendelijk, professioneel en reageert snel op mails en telefoon. Vanuit het team goeie reacties gehad van de persoonlijk aangepaste kerstpakket die zij hebben mogen ontvangen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede service en kwalitatief goed pakket

Voor het tweede jaar op rij bij Van de bovenste plank een heerlijk borrelpakket besteld. Goede prijs/kwaliteit verhouding, lekkere kwaliteit producten, prettig persoonlijk contact en heel goede service. Jorik en team bedankt weer en tot een volgende keer.

Hele fijne ervaring!

Fijne service van Jorik, die goed meedenkt en een mooi product levert.

Snel, duidelijk en overheelijk

De meeste pakketten zijn al geleverd en mijn collega's zijn nu al enthousiast hoewel ze moeten wachten tot de nieuwjaarsborrel met het nuttigen van de heerlijke producten. Snel en vlekkeloos verlopen en Jorik is altijd geduldig en reageert snel op mijn vragen.

Goede service, flexibel en super geregeld!

Het contact met Joris verliep heel prettig en vlot. Op korte termijn een mooi pakket op maat kunnen samenstellen. Joris denkt mee! Heel tevreden over de samenwerking en het resultaat; een prachtige box met fijne producten.

Leuke en onverwachte producten; vriendelijk, persoonlijk en snel

Van de Bovenste plank levert geen doorsnee borrelboxen; ze hebben producten die je niet snel in de winkel tegenkomt en geen standaard kerstpakketten. Alles is lekker van smaak, dat proef je direct. Bovendien is Jorik altijd bereikbaar of belt zeer snel terug. Je wordt vriendelijk geholpen en als je besteld heb je het met 3 dagen binnen, zelfs tijdens de drukke kerstdagen! Een aanrader voor de feestdagen, maar zeker ook door het jaar heen.

Uitstekend!

Zeer tevreden over de communicatie met Van de bovenste plank, goede en snelle service.

Goede service, leuk pakket!

Leuk contact gehad met Jorik die goede service verleend. Pakket was netjes verpakt en fijne producten!

Geweldige service en verzorgde pakketten!

Van de bovenste plank is een super fijn bedrijf om mee samen te werken. De communicatie met Jorik verloopt altijd erg soepel en hij denkt altijd goed mee en in oplossingen! Absoluut een aanrader!

Mooi pakket, fijne samenwerking en snelle levering

Een super verzorgde inhoud met een mooi gepersonaliseerde kaart erbij. Een absolute aanrader !

Zeer fijne samenwerking. Volledige ontzorging.

Wij hebben onze kerstpakketten laten verzorgen door VDBP. Erg handig, zeker nu steeds meer mensen vanuit huis werken!

De pakketten waren met zorg samengesteld en verrukkelijk. Zeker voor herhaling vatbaar!

Genietmomentjes zijn belangrijk

De planning voor feestelijke bijeenkomsten zijn onzeker hebben we geleerd. Nu we de online kerst pubquiz toch nog extra feestelijk konden maken door Van de bovenste plank een fijn borrelpakketje te laten verzorgen is onze bijeenkomst mede hierdoor een belangrijk genietmoment geworden. Wat een service.

De communicatie met Van de bovenste plank was echt top! We hebben samen een prachtige gift box samengesteld voor onze members. Heel erg bedankt voor jullie hulp en het snelle handelen in deze drukke maand!

Perfecte service en goede producten

Super goede dienstverlening, fijne communicatie en top producten!

Professioneel en klantvriendelijk, hoogstaande kwalitatieve produkten rechtstreeks van de boer.

Binnen 3 dagen een lekkere borrelbox voor onze medewerkers geregeld. Bijzonder klantvriendelijk en mooie produkten. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Snel en servicegericht, mooi samengesteld kerstpakket in prachtige doos!

Wat een snelheid en servicegerichte communicatie. We ontvingen een mooi samengesteld kerstpakket in prachtige doos! Alles geheel volgens de afspraken.

Snel en vriendelijk geholpen

Wel wilden last minute een bestelling aan >100 mensen laten bezorgen. Door Jorik zeer snel en vriendelijk verzorgd.

Flexibel en met aandacht!

Van de bovenste plank denkt echt mee over het cadeau en is flexibel als het gaat over externe producten die erbij gaan. Producten zijn met aandacht gekozen en verpakt. Wat een cadeautje om te krijgen!

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.