Door de nieuwe maatregelen moesten wij onze feestelijke meeting binnen een week van kantoor naar online verhuizen. We hebben Van de Bovenste plank gevraagd om een borrel box te verzorgen. Deze is ruim van tevoren bij iedereen bezorgd. De communicatie verliep vlot en hebben wij als heel prettig ervaren. De Borrel box zit goed in elkaar en is voor iedereen toegankelijk en is vooral ook erg lekker.

Geweldige service!

Goede, persoonlijke en snelle service. Zeer flexibel, kunnen snel leveren. Iedereen is iedere keer weer zeer enthousiast over de inhoud.

Het contact met Jorik is altijd heel fijn. Jorik denkt mee en komt met leuke voorstellen. Ook zijn de medewerkers heel klantvriendelijk en heeft de Van de bovenste plank service hoog in het vaandel staan. Een absolute aanrader!

Nooit meer ander borrelpakket

service is super, pakketten snel geregeld, wordt meegedacht met de klant, levering is snel en goed.

Intense en pure smaken!

Zelden zulke intense en pure smaken geproefd. De Bovenste Plank is een absolute aanrader!

Goede service en lekker pakket

De collega's waren erg blij met het geleverde packet. Voor ons was de service heel fijn. Twee verschillende pakketen (met en zonder alcohol) was geen problem.

Van de bovenste plank heeft een borrelpakket met duurzame producten samengesteld dat door onze medew

We wilden de borrelpakketten op vrij korte termijn geleverd worden en dat is gelukt. Ook werden we prettig geholpen en werd meegedacht over de uitvoering. We zijn dan ook zeer tevreden.

Super prettige samenwerking en blije collega’s!

Net als vorige keren heel fijn samengewerkt met Jorik; hij is prettig in zijn communicatie, denkt mee en is enorm flexibel. We hebben een gaaf pakket samengesteld met allemaal mooie lokale producten en deze naar onze collega’s in Nederland en de rest van Europa gestuurd. Erg leuke reacties ontvangen! Bedankt, Jorik!

Thuis toch verbonden met elkaar door middel van deze lekkere borrel

Onze ervaring met van de bovenste plank en met Jorik was uitstekend. Er werd meegedacht, fijn contact en het allerbelangrijkst: een super lekkere borrel. Diverse producten en voor ieder wat wils. Heerlijk!

Jorik was very flexiable in preparing a customized borrel boxs for our event

We placed a huge order for one of our companies event for which Vandebovensteplank was able to prepare customized borrel boxes based on our theme. The products in the box were of good quality and I would recommend Vandebovensteplank.

verassende EK borrelpakket

Leuke reacties ontvangen van collega”s -op tijd geleverd -goede service

Super vriendelijk, vlot en meedenkende organisatie

Op kort termijn pakket op maat kunnen verzorgen voor onze collega's. Keurig met track & trace, waardoor alles op tijd was. Ondanks er 1 pakket 'gebroken 'was geleverd buiten schuld van de bovenste plank, hebben ze een nieuw pakket opgestuurd. Heel attent.

Topper!

Leuk concept en ook heel erg lékker. Zelden beter gehad!

Vriendelijk en fijne samenwerking!

Vandebovensteplank pakt het goed aan! Makkelijke en vlotte communicatie. De borrelboxen zijn daarnaast ook geweldig.

Super samenwerking, heerlijke box

Voor een bedrijfs-thuisje hebben wij ongeveer 40 boxen besteld die op 1 locatie geleverd werden. Het contact en de samenwerking was fijn en concreet. Er wordt goed meegedacht en rekening gehouden met allergieën en diëten. Ik zou al mijn vrienden en collega's dit bedrijf aanraden voor een heerlijke luxe borrelbox vol smaak.

Geweldig leuk bedrijf!

Vriendelijk en vlot geholpen. Er werd meegedacht en alles is op tijd verstuurd.

Heel goed verzorgd en wat een leuke box!

In het voortraject werd alles snel opgepakt en uitgezet. Tijdens verzending werd ik goed op de hoogte gehouden van pakketten die op een alternatief adres bezorgd werden bezorgd. En veel positoeve reacties van mijn collega's ontvangen op de box.

Aardig, kundig, meedenkend, snel. Een absolute aanrader! (Jorik Boerstal was mijn contactpersoon)

Hartstikke leuk en compleet borrelpakket!

Een borrelpakketje voor alle collega's samengesteld door Van de Bovenste Plank. Heel divers en echt voor elk wat wils. Super origineel met lekkere kwaliteitsproducten. De communicatie onderling verliep heel vlot en er werd goed mee gedacht over wat past bij onze organisatie.

Mooie en smakelijke borrelplank, keurig en op tijd geleverd voor een prettige prijs

Het contact met Jorik verliep vlotjes en duidelijk. Afspraken werden goed nagekomen. Het pakket ziet er echt super uit, wordt goed verpakt en tijdig geleverd. De bovenste plank maakt haar missie waar.

Zeer goede en betrokken service vooraf en achteraf

Zeer fijn meegedacht met aanpassingen op wensen en gericht op kwaliteit binnen het budget. Fijn dat duurzaamheid betaalbaar kan zijn!!!

Top service!

Goede service en leuke borrelpakketten!

Hiermee maak je verschil!

Veel positieve reacties ontvangen van collega's op het borrelpakket. Het pakket is voorzien van mooie, pure producten. Van de bovenste plank maakt écht het verschil in kwaliteit en service. Van begin tot eind keurig en tot in de puntjes verzorgd!

Top geregeld!

Onze online meeting top verzorgd met een super borrelbox Van de bovenste plank! Alles tot in de puntjes goed geregeld, dank!

Snelle en kundige afwerking!

Wij zijn super tevreden over de afhandeling van de borrelpakketten. Prijs kwaliteit is ook uitstekend! Wij bestellen hier zeker vaker!

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.