Een box met een heerlijke samenstelling van smaakvolle producten.

Een heerlijke samenstelling van smaakvolle producten, snel geleverd inclusief persoonlijke boodschap. Van de bovenste plank denkt mee hoe de toe te sturen boxen passen bij onze wensen.

Professioneel, vriendelijk en goede kwaliteit

Vriendelijk, meedenkend en professioneel contact. Mooie producten, goed verzorgd en leuk samengesteld. Kortom zeer tevreden.

Super service!

Ze denken mee en zetten net dat ene stapje extra! Zeker aan te bevelen!

Mooie kwaliteit!

Ons team heeft de borrelbox ontvangen voor de online borrel, ik heb veel positieve reacties mogen ontvangen.

Zeer tevreden over contact en uiteindelijk resultaat

Zeer vriendelijke mensen die met je meedenken en op basis van jouw input een mooi voorstel doen. Heel leuk dat ze kosteloos een gepersonaliseerde kaart aan de borrelboxen toevoegen.

Super tevreden

Snelle en goede communicatie. Pakket en producten zijn van hoogwaardige kwaliteit. Last minute nog een wijziging aangebracht in het order aantal, dit was geen enkel probleem!

Super verzorgd!

Vandebovensteplank verzorgde voor ons digitale teamuitje een super verzorgde borrelplank. Was een groot succes!

Super goed geholpen!

Hele leuke ervaring om bij Van de bovenste plank borrelpakketten te bestellen. We werden snel en vriendelijk geholpen.

Snelle en goede communicatie, top borrelpakket!

Van de bovenste plank heeft ons erg goed geholpen met een last minute aanvraag voor een Après ski borrelpakket. De communicatie was helder en snel, goede producten, mooi ingepakt, een leuk kaartje erbij en track & trace codes voor ieder pakket. Ik zou het zeker aanraden om Van de bovenste plank in te schakelen als je opzoek bent naar een mooi borrelpakket!

Mooie producten, goede en vriendelijke service!

Prettig contact, verzorgd pakket met heerlijke producten en tijdige levering. Dank!

Geweldige service

Ik belde met lood in mijn schoenen omdat ik eigenlijk heel erg laat was met organiseren van onze bedrijfs- thuis- borrel. Maar Jorik was meteen resoluut. "Als je nu nog al je gegevens stuurt, dan kunnen we vandaag de pakketten nog opsturen en dan komt het op tijd aan". En zo was het ook! iedereen heeft zijn of haar pakket gisteren ontvangen en de borrel is vandaag! Ruim op tijd dus, dankzij de inzet van Jorik en zijn team! Heel erg bedankt Jorik en je team, je hebt me "gered". Bovendien is de inhoud van het pakket ook helemaal goed verzorgd, we hebben alleen nog maar enthousiaste reacties teruggekregen, van onze collega's. Het gaat gezellig worden hoor, vanmiddag.

Goed en snel geregeld, prettig contact!

Van de bovenste plank heeft op zeer korte termijn een geweldig leuk Apres Ski pakket verstuurd naar onze werknemers. De inhoud van het pakket bevatte kwalitatieve producten, een kaart met bedrijfslogo en persoonlijke tekst en was netjes & verzorgd ingepakt. Het contact verliep heel prettig, Van de bovenste plan reageert snel en vriendelijk! Een aanrader!

Goede service, het contact is prettig en snel gelegd. Mijn wensen werden zonder moeite en met enthousiasme vervuld. Ik wilde bijv. een persoonlijk kaartje erbij en dat was geen enkel probleem (zelfs met ons bedrijfslogo). En dat binnen een paar dagen. De borrelplank ziet er bovendien luxe uit, dat maakt het 'zoomborrelen' een stuk aangenamer! Ik kreeg ook veel enthousiaste reacties van mijn collega's. Het enige 'probleem' is het wachten met nuttigen van dat al lekkers tot de zoomborrel!

Wij hebben een heerlijk borrelpakket mogen ontvangen van Van de Bovenste Plank.

De vriendelijke service, het snelle schakelen en flexibel in onze wensen.

Goede service en producenten in de Borrelbox

Daar ons jaarlijks teamuitje i.v.m. aangescherpte maatregelen Corona niet door kon gaan de keuze gemaakt om een digitale borrel te organiseren echter dan met allemaal dezelfde Borrelbox. Uiteindelijk bij Van de bovenste plank terecht gekomen vanwege de goede recensies op internet. Gezien de korte termijn direct contact gehad met Jorik en samen een basis Borrelbox uitgebreid met nog wat specifieke kwaliteits snuisterijen. Dat was geen enkel probleem. Jorik vermelde ook direct dat zij na opdrachtbevestiging de Borrelboxen dezelfde dag zouden versturen, echter dat Post NL vanwege de drukte mogelijk niet op tijd kan leveren. Helaas gebeurde dat laatste, Post NL heeft er ruim een week over gedaan rond de kerstdagen en één pakket was zelfs helemaal niet aangekomen. Ondanks het feit dat we op een ander moment hebben moeten Borrelen samen, smaakte de inhoud en de diversiteit van de Borrelbox prima. M'n team was aangenaam verrast en we hebben er met z'n allen van genoten. Na contact met Jorik is er uiteindelijk een nieuwe Borrelbox verstuurd naar de collega alwaar de box niet was aangekomen. Dit werd direct door Jorik als service aangeboden. Waar de manco Borrelbox is gebleven weet niemand, echter ongetwijfeld heeft daar iemand van genoten. Jorik, dank voor de flexibiliteit en de goede service en ongetwijfeld tot een volgende keer. Gr. Frank

Prettige samenwerking, leuke borrelpakketten

Jorik heeft voor onze virtuele nieuwjaarsborrel mooie pakketten samengesteld. Het eerste voorstel zag er al gelijk goed uit en de pakken zijn perfect geleverd, met door ons ontworpen kaartje (kan hij ook mee helpen) en zelfs verpakkingsmateriaal in onze bedrijfskleur. Dank voor de prettige samenwerking! :-)

Mooie producten en topservice!

Jorik dacht goed mee met mijn last minute aanvraag, super hoe er in zo'n korte tijd luxe borrelboxen zijn geregeld, met mooie producten. Dank!

Goede service en topkwaliteit

Ik heb voor 35 personen een borrelplank besteld en dit was perfect. De producten waren heerlijk en de verzorging (kaartje erbij) erg goed. Eén pakket was helaas bij Post NL verdwenen, maar Vandebovenseplank heeft gratis een pakket nagestuurd. Bedankt! De volgende keer bestellen we weer bij jullie.

Fantastische Feestelijke Borrelbox !

Hele goede service dit bedrijf, denkt goed mee over te leveren product, leuke producten in de box en voor een goed bedrag. Achteraf bleken sommige mensen verhuisd, waardoor de adressen niet meer klopten, geen probleem voor Jorik, werd de dag van bijeenkomst nog nageleverd!!! Wat een top service !!! Heel goed bedrijf !!!

Mooie producten en super service!

Heel leuk kerstpakket en toen het pakketje kwijt raakte in de post hebben ze meteen een nieuwe gestuurd, echt een goede service!

Persoonlijk, mooie producten en alles in het werk gesteld om het onmogelijke mogelijk te maken!

Wij zijn met veel enthousiasme geholpen door Jorik. Wij waren veel te laat met het regelen van 100 pakketten die naar verschillende adressen verzonden moesten worden. Eindresultaat: pakketten zijn naar volle tevredenheid op tijd geleverd, mooie producten en een persoonlijke kaart in eigen huisstijl! Ga zo door!

Goed gevulde borrelpakketten en waren allemaal op tijd bezorgd. Collega's hebben positief gereageerd. Dank Jorik!

Snelle en vriendelijke service

Mooie, verrassende en lekkere producten. Enthousiaste medewerkers en snelle service.

Flexibel, fijne communicatie en snel geregeld

Voor onze vrijwilligers en medewerkers wilden we een klein borrelpakketje leveren als dank voor hun inzet en om te proosten tijdens de eindejaarsborrel. Jorik heeft ons hierin goed gefaciliteerd. Hij was flexibel en reageerde snel op berichten. Ook konden we nog een nazending doen. Hij is betrouwbaar en fijn in de communicatie.

Kwaliteit en super service.

Voor ons bedrijf voor iedereen een borrelbox thuis laten bezorgen omdat een kerstuitje er dit jaar helaas niet inzit. Lekkere drankjes en hapjes, voor ieder wat wils. Netjes verpakt en op tijd bezorgd. Snelle reactie en persoonlijk contact met de medewerker “Van de bovenste plank” Een echte aanrader!

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.