Look no further als je een kwaliteitsbox snel 'nodig' hebt

Je hebt, zeker in Amsterdam, een enorm aanbod aan leveranciers voor boxen. Waar je bij de ene leverancier zo'n groot aanbod hebt dat je niet meer weet waar te beginnen, hebben de mannen van Debovensteplank dat voorwerk zelf gedaan en een gewoon goede box samengesteld mét kwaliteitsproducten. Geen liflafjes en (kerstpakket)zooi en dat voor een heel goede prijs. Wat de ervaring nog prettiger maakte, echt binnen 2 uur een reactie op offerteverzoek; en dat in de drukste maand, (ondanks dat december en wat daarbij 'hoort' geen verassing kan zijn, komen verzoeken dit te regelen, altijd op het laatste moment) , pro-actieve communicatie en bovenalles supersnelle en nette levering. Dank mannen!

Top service van een top borrelplank

Voor ons bedrijf hebben wij bij Van de bovenste plank een borrelpakket laten samenstellen voor onze virtuele kerstborrel. Het contact verliep heel soepel en er waren veel mogelijkheden. De pakketten waren ook tijdig geleverd zodat iedereen van de kerstborrel kan genieten. Top service!

Snel, makkelijk en top verzorgd!

Na 1 telefoontje en een e-mail ontzettende leuke borrel boxen besteld voor een virtuele Kerstborrel met mijn collega’s. De service was lekker efficiënt en snel. Ik ben super tevreden.

Topkwaliteit en maatwerk

Een mooi product van topkwaliteit, wat met veel enthousiasme werd ontvangen. De service was maatwerk en echt top! Bedankt voor de goede zorgen.

Super lekker en verrassend pakket!

Voor onze jaarlijkse, dit keer, digitale bijeenkomst hebben wij vooraf borrelpakketten door Van de bovenste plank laten verzorgen. Iedereen was erg enthousiast over de gevarieerde inhoud met heerlijke kaasjes, worstje, wijn en biertjes. Alles was goed op tijd bij de deelnemers ontvangen.

super pakket, super contact, heel behulpzaam

Het ging heel gemakkelijk en plezierig. Bovendien is de bovenste plank heel flexibel en klantgericht. Kan niet anders zeggen dan dat ik heel erg tevreden ben. De borrelbox is heel goed ontvangen bij mijn collega´s. Top!

Snelle reacties en een aanbieding op maat!

Super fijn schakelen en hoewel er prachtige "standaard" borrelboxen voor handen zijn kan er ook, heel snel, op maat iets gemaakt worden. Fijne communicatie, een belletje is zo gepleegd om alles verder af te stemmen. Veel zorg aan de bestelling en een geweldige inhoud van de box!

Een goed verzorgde Borrelbox!

Afgelopen vrijdag was ons Wielinq uitje 2020. Natuurlijk anders dan anders, maar met de hulp van van de Borrelbox van de Bovenste Plank én de gezelligheid van Teamspeling was het een hele gezellige, memorabele middag! Cheers :-)

Perfecte service levert op tijd en gaan nog een stapje verder!

Superfijne service!

Goede service en kwaliteit!

De communicatie ging erg soepel en snel. De inhoud van het borrelpakket was ook top en het gepersonaliseerde kaartje erbij maakt het leuk af. Kortom een aanrader!

Hele goede service en geweldige pakketten!

Al onze collega's waren erg te spreken over de inhoudt van de pakketten en deze waren bij iedereen op tijd aangeleverd. Hele goede en snelle service van contactpersoon Jorik was super! Hierbij onze aanbeveling en in de toekomst gaan wij zeker weten weer bestellen bij "van de bovenste plank".

Leuk en snel contact + snelle service!

Voor een externe partij borrelpakketten besteld bij Van de bovenste plank! De borrelpakketten zijn rijk gevuld en mooi ingepakt. We kregen alleen maar complimenten. Het contact met Jorik verliep snel en de service is uitstekend!

een fantastische borrelbox bezorgd!

Jorik denkt mee, kon produkten toevoegen (op ons verzoek) en de bezorging was perfect (1 dag voor de borrel). Lekkere, lokale produkten, dus heel tevreden..

Friendly, quick, more than I expected.

Jorik was extremely professional, even though our event was very small he made us feel as special as if we were a large event. No questions were too much trouble to answer. The packages were delivered quickly and each team member was surprised by the variety and quantity of goodies in the box. A great experience, would definitely recommend time and time again.

Heel professioneel

Ontzettend mooi pakket ontvangen. het zag er heel verzorgd uit. Fijn om mee samen te werken, heel flexibel en denken mee. Perfect!

Wij zijn vriendelijk en goed geholpen door Jorik. Het borrelpakketje was van goede kwaliteit en bezorgd zoals afgesproken. Bovendien was de inhoud heerlijk! Wij zullen hier zeker nog eens bestellen voor een volgende virtuele borrel!

Een en ander met aandacht, oog voor detail en kwaliteit verzorgd.

Prettig contact, er werd goed meegedacht, alles tot in de puntjes verzorgd volgens afspraak.

Eerste ervaring erg positief!

Mijn eerste ervaring met Van de bovenste plank was erg positief! Leuke en lekkere pakketten. Alle pakketten zijn op tijd geleverd (incl. buitenland). Ook veel positieve reacties van de ontvangers gehad. Ga zo door!

Een service van kwaliteit, van het begin tot het einde!

Ik ben erg tevreden over mijn ervaring met Van de bovenste plank. Vanaf het begin was Jorik erg betrokken en heeft hij mij geholpen met het samenstellen van een leuk en lekker borrelpakket voor onze werknemers. De service, de snelheid en de professionaliteit maakten het erg fijn om samen te werken. Nogmaals hartelijk dank!

Snelle en accurate service en bovenal verrassend compleet borrelpakket

Ik heb voor het eerst zelf gebruik gemaakt van de diensten van Van de bovenste plank. Er wordt snel gereageerd. Er wordt met je meegedacht en bovendien is het pakket zeer compleet met veel variatie. Voorzien van een persoonlijke brief met ons eigen logo wordt er zeer en op tijd een verrassing afgeleverd bij onze klanten die stuk voor stuk positief hebben gereageerd op deze attentie. De samenwerking met Jorik was sowieso erg prettig. Hier zal ik meer gebruik van gaan maken.

Alles klopt.

Sinds enige tijd heb ik een samenwerking met Jorik die uitermate goed bevalt. Ik maak zelf digitale op maat gemaakte quizzen voor bedrijven en Van de bovenste plank vult dit aan met kwalitatief hoogstaande borrelpakketten, en andersom. Communicatie met Jorik is vlot en helder, en als ik aan mijn klanten VDBP voorstel weet ik dat dit goed wordt geregeld en zeker in de smaak valt. Ze zijn dan ook niet voor niets puristen van goede smaak. Martin Waser www.quizplezier.nl

Flexibel en prettig

Jorik reageert snel op verzoeken en is flexibel in het mogelijk maken van wensen. Er worden mooie producten uitgekozen. De standaard is goed, maar je kan naar eigen wensen aanvullen. Jorik komt dan snel met goede voorstellen. Daarnaast erg prettig in de omgang!

klantvriendelijk en snel

Zeer tevreden met de service van Van de bovenste plank. Borrelboxen besteld. Uitstekende inhoud. Bij een pakket dat niet werd geleverd vanwege een beschadiging, zond Van de bovenste plank er kosteloos eentje na. Heel fijn.

Kwaliteit, goede communicatie, perfecte levering

Jorik dacht actief mee over de samenstelling van het pakket, waardoor we het personeel hebben kunnen verrassen met een leuk en kwalitatief goed borrelpakket waarop we veel positieve reacties hebben ontvangen!

Aanrader voor bij de virtuele VRIMIBO!

Snel en goed geregeld door Jorik. De borrelbox is gevuld met mooie producten en echt een aanrader voor bij de virtuele VRIMIBO!

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.