Wat een mooie producten en een super goede service!

Jorik Van de Bovenste Plank is een gedreven man met de juiste instelling voor zijn bedrijf. De duurzame eerlijke producten en het meedenken over de mogelijkheden zijn top!

Geweldig! Alles op tijd en zonder gezeur geleverd!

Het was prettig communiceren met Jorik. Het bedrijf waarvoor ik werk had nogal wat noten op haar zang en Van de Bovenste Plank kon daar prima aan voldoen.

Fijne, persoonlijke en snelle service!

Voor een digitaal teamuitje borrelpakketjes voor een aantal collega's samengesteld. Dit kon erg snel geregeld worden bij Van de bovenste plank, de persoonlijke service was ook top! Erg enthousiaste reacties van collega's gehad, de pakketjes vielen goed in de smaak :)

Super flexibel en klantvriendelijk

Jorik en Ron, hebben ons geholpen aan een last-minute borrelbox. Fijn was dat zij een document voor ons konden printen (kwaliteit) en aan de box konden toevoegen. Verder was het contact heel fijn en snel. Zo konden we snel schakelen. De box met inhoud was zeker heerlijk en van kwaliteit. Wij hebben genoten! Dank jullie wel!

Boven verwachting

Vandebovensteplank heeft voor ons een piekfijn borrelpakket op maat samengesteld. Levering kon heel snel en was ook exact op tijd, alles mooi verpakt. Zeer aan te raden!

Top service!

Het was heel fijn samenwerken met Van de bovenste plank. Ze zijn snel, servicegericht en de borrelpakketten die wji hebben besteld zagen er fantastisch uit!

Persoonlijke en onvermoeibare enthousiaste samenwerking

Na een kort onderzoek kwamen we al snel uit bij van de bovenste plank, na een prettige email wisseling hebben we spijkers met koppen geslagen en stond het team onvermoeibaar klaar voor al onze vragen. De tijdslijnen werden keurig gehaald en de verrassing was bij iedereen groot die de box heeft ontvangen. Wij gaan er van genieten!

een enorme verrassing

Ik had voor mijn team een online pub quiz georganiseerd en voor iedereen een borrelpakketje bij Jorik besteld. Niemand had dit verwacht dus toen de post kwam, was dit een heel leuke verrassing. De reacties waren allemaal even positief en ik kreeg veel bedankjes. Het pakket bestaat uit diverse luxe producten en is in overleg met Jorik ook op je eigen wensen goed aan te passen.

Mooi pakket, inhoud in overleg aanpasbaar en (ruim) op tijd geleverd.

Mooie borrelplank. In overleg hebben we de inhoud samengesteld met leuke producten. E.e.a. is (ruim) op tijd voor de geplande online-bijeenkomst geleverd bij mijn collega's. Op naar volgende keer.

Prettige service, wordt goed meegedacht over de mogelijkheden

Prettige service, wordt goed meegedacht over de mogelijkheden

Amazing!

Great food with great service!

Fijne communicatie en feestelijke planken

Communicatie verliep soepel en iedereen vond het er prachtig uitzien! Enige puntje van kritiek is dat de dipjes niet zelfgemaakt waren, iets wat we wel hadden verwacht.

Goed verzorgde borrel met een grote variatie aan producten

Voor een interne training op ons kantoor, heb ik Jorik benaderd met de vraag of hij de afsluitende borrel wilde verzorgen. Terwijl hij zelf op vakantie was, dacht hij graag met me mee. Met zorg en enthousiasme werd er voor gezorgd dat de borrel ruim op tijd klaar stond. De combinatie van variatie van producten en een mooie presentatie zorgt er voor dat ik bij een volgend evenement ook weer aan Van de bovenste plank zal denken.

Prettige en persoonlijke samenwerking

De samenwerking heb ik als erg prettig ervaren. Het contact was prettig en persoonlijk. Er werd goed meegedacht en samen naar mogelijkheden gezocht. Zou Van de bovenste plank zeker aanraden!

Goed pakket en goede service

Prettig contact over de bestelling en goede service!

Van de Bovenste Plank denkt actief met je mee en regelt het gewoon goed!

Mijn ervaring met Van de Bovenste Plank is zeer positief. Men denkt met je mee, reageert snel op mail en telefoon. Beslist een aanrader.

Prima service en een goed product!

Voor de verzorging van een borrelpakket heb ik contact met Van de bovenste plank gezocht. Er werd snel geschakeld en een stukje maatwerk was geen enkel probleem. Zeker een aanrader!

Van de bovenste plank doet zijn naam eer aan!

Voor ons bedrijf heeft Jorik het voor elkaar gekregen om onze ruim 1500 medewerkers verspreid over heel het land (en zelfs daarbuiten), te voorzien van een rijk gevulde borrelplank van topkwaliteit om op een speciale manier de vakantieperiode in te luiden. Met zorg samengesteld met heerlijke producten 'van de bovenste plank'. Bedankt voor de fijne samenwerking en uitstekende service!

Super goed geregeld.

Fijn dat jullie meedenken en een super service! Medewerkers waren erg enthousiast over het borrelpakket.

Snel, goeie spullen en feestelijk

De pakketten waren supersnel geleverd, de producten zijn van goede kwaliteit, echt een feestelijk pakket!

Prima en prettig!

Maandag bedachten we dat het leuk zou zijn om ons team op donderdag te verrassen met een flesje wijn. En dat is gelukt! Zelfs ook de collega's in Belgie konden meetoasten. De fles was voorzien van een kaartje met een persoonlijk bericht voorzien van het logo van de universiteit. Dit dit allemaal in 1 dag geregeld kon worden was fantastisch. Veel dank voor het meedenken en de prettige en professionele samenwerking!

Mijn collega's en ik hebben genoten!

Nu we elkaar door corona een stuk minder vaak live konden zien, was de borrelbox van Van de bovenste plank een uitkomst. De box was feestelijk ingepakt en zat bomvol met heerlijke verrassingen. Ook de mogelijkheid dat je er een persoonlijk kaartje bij kon doen, was heel prettig. Voor herhaling vatbaar!

Leuk pakket en prettige samenwerking!

Van de bovenste plank heeft een heerlijk borrelpakket samengesteld, naar onze wensen wat betreft producten en budget. Communicatie verliep snel en goed. Alle medewerkers hebben het pakketje op hun thuisadres ontvangen op de gewenste datum. We bevelen Van de bovenste plank van harte aan voor het verrassen van een grote groep mensen.

Heerlijk!

De borrelplanken 'Van de bovenste plank' zijn super. Top samengesteld en een erg fijne service. Het is elke keer weer uitkijken naar de heerlijke hapjes van Van de bovenste plank!

Top geregelde catering!!

Op korte termijn zo’n kwalitatief goede overheerlijke borrelplank op tafel toveren. Ik kan alleen maar heel tevreden zijn. Enthousiaste gedreven liefhebbers en dat proef/zie je in alles terug. Kortom: Catering van de bovenste plank! Zeker voor herhaling vatbaar.

Nieuw-Zeelandweg 9

1045 AL Amsterdam

Over Vandebovensteplank

Mensen verbinden en enthousiasmeren door ze te verrassen met producten van topkwaliteit, dat is wat we het liefste doen. Bovendien delen we heel graag onze passie voor duurzame en eerlijke producten die rechtstreeks van de boer komen.