Makkelijk bestel systeem en heel snel geleverd

Bestellen was een fluitje van een cent de prijzen zijn erg aantrekkelijk en de levering was heel snel door vriendelijk bezorgers.

Zeer goede service

Na wat op internet te hebben gezocht naar zonnepanelen kwam ik uit bij Stralendgroen. Aangezien ik wel een persoon ben van personelijk contact heb ik na een paar telefoongesprekken een bestelling gedaan. Binnen een paardagen had ik de bestelling al binnen. Bij het plaatsen van de zonnepanelen kwam ik er achter dat ik 10 midden klemmen te kort kwam maar teveel eindklemmen had dat was even balen. Na een telefoontje was het zo geregeld dat Stralendgroen zonder extra kosten de klemmen ging opsturen en dat ze de volgende dag werden geleverd door post nl. Al met al een zeer goed bedrijf met goede service.

Super snel geleverd top

Helemaal top supersnel geleverd Alles komt tot in de puntjes

Perfect!

Zoek je een leverancier die niet alleen dozen schuift, maar ook aftersales levert dan moet je hier zijn! Niet de goedkoopste, wel de beste.

Zeer kundig en vriendelijk geholpen.

Goed geregeld.

Goed met de klant meegedacht.

Contact telefonisch is prima, sluit perfect aan bij mijn vraag.

Vriendelijk contact en zeer kundige mensen aan de telefoon. Mijn vraag was complex en na intern overleg kreeg ik het antwoord wat ik zocht. Uitstekend.

Zeer prettig bedrijf

Snel en duidelijk contact. Ook hoe ver het bestel proces verloopt is te volgen.

Snelle en correcte levering zelfs naar ons huis in spanje!

Goed en deskundig

Al een aantal keer spullen besteld, site maakt het makkelijk om spullen te bestellen. Wanneer er extra vragen waren, werd ik deskundig geholpen. Zou hier zeker weer bestellen.

Uitstekende pre- en aftersales

Via de configurator op de website precies de goede set panelen met toebehoren weten te bestellen. Installatie wees redelijk voor zich. Toen ik de datalogger niet online kreeg, ben ik goed geholpen via de mail en hebben ze uiteindelijk een vervangend exemplaar toegestuurd. Top shop!

Goede producten van een betrouwbare leverancier

Met behulp van de duidelijke uitleg via de website is het installeren van zonnepanelen erg eenvoudig en wat belangrijk is: het past allemaal.

Wat een top bedrijf je wordt van goede adviezen voorzien en heel goed geholpen met wat er voor jou mogelijk is

Super snelle hulp

Alle vragen die ik stel worden correct beantwoord

De service is heel goed altijd bereikbaar en behulpzaam.

Top organisatie, zelfs als ze het druk hebben

Al meerdere keren besteld bij stralendgroen. De meest recente keer had ik een verkeerd onderdeel besteld, en deze kon ik ook na de return-periode van 14 dagen nog prima retourneren. Binnen een week stond het geld op mn rekening en kon ik een ander onderdeel bestellen. Echt een topper!

Altijd erg hulpvaardig en vriendelijk

Ik had een vraag en heb gebeld met Stralendgroen. Ik ben vriendelijke en goed geholpen. Eigenlijk zoals altijd!

Perfecte service goede kwaliteit!!

Perfecte service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel. De chauffeur (henk) is een topper!!

Wij zijn op de zaak geweest en Rinus heeft alles uitgelegd. Het was zeer duidelijk en informatief. Rinus heeft alles besteld en binnen 3 dagen kregen wij alles geleverd. Echt top !!!!!

Ben zeer tevreden snelle afhandeling en goede levering!

Goed te bereiken Snelle afhandeling Prettige site Mooie prijs

Perfect!

Snelle levering en vriendelijke chauffeur. Bestelling klopt.

Snelle levering tegen goede prijzen

Met goed advies de juiste onderdelen besteld voor goede prijzen. Leveringen zeer snel.

Dit is een bedrijf dat alles tot in de puntjes regelen Top communicatie, begeleiding, advies in een woord fantastisch!

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek