Klantvriendelijkheid ten top

Wat spulletjes van het Esdec Staaldak systeem gekocht met een vraag over de stokschroef. Gewoon netjes adequaat en vriendelijk geholpen!

Gewoon goed

Makkelijk te bestellen. Goed product

Alles ging naar wens

Prima verlopen transactie,alles netjes volgens afspraak bezorgd.

Super geregeld

De bestelling liep gemakkelijk en er werd zelfs voor de zekerheid nog even contact opgenomen over wat technische zaken. Netjes geleverd en duidelijk vooraf geïnformeerd.

Goede service!

Stralend groen hanteert concurrerende prijzen, maar onderscheid zich door de uitstekende en persoonlijke service. Ook de up-to-date bezorginformatie geeft je een zeer nauwkeurige tijdsindicatie.

Keurig verpakt en direct verzonden. Ook bij tel. inlichtingen vragen, uitgebreid antwoord gehad.

Uitstekende service en prima levering

In het aankoopproces ben ik heel goed geholpen en de levering van de materialen was compleet met een duidelijke toelichting en van hoge kwaliteit. Heel goed allemaal.

Zo hoort het!

We hebben een set zonnepanelen bestelt via de configurator, een zeer handige tool. De bestelling goed nagekeken en na de check super snel geregeld. Na levering bleek een kleine manco maar erg snel opgelost. Wij raden mensen aan hier te bestellen, goede materialen tegen een scherpe prijs en super begeleiding in het proces!

Snelle levering en prima service voor als het eens tegen zit.

Super! Dag erna de bestelde goederen thuisbezorgd!

Correct, snel! Topper!

Zeer goede leverancier

Duidelijke en heldere omschrijving van de producen op de website. Bij vragen over producten krijg je snel antwoord. Na bestellen wordt er snel geleverd.

Goede hulp bij bepalen wat ik nodig heb. Snelle levering, tegen een mooie prijs.

Ja prima alles geïnstalleerd in ongeveer 2 dagen

Ja het was prima ze hebben een video dan krijg je een idee hoe het in elkaar zit en bouw je de set. Duurde ongeveer 2 dagen met kleine details over nog 1 dag maar was niet al te lastig.

Super bedrijf met mensen die je echt helpen en de materialen met montage echt kennen.

Ik beveel Stralend Groen echt aan als je zelf je panelen wil leggen. Duidelijke uitleg met filmpjes en mensen, die passie en verstand er van hebben. Topbedrijf!!

professioneel

professioneel

Behulpzaam, snel en kundig

Het is nu de tweede keer dat ik een volledige set bestel bij Stralendgroen, ook nu weer zeer tevreden met de kundigheid, de behulpzaamheid en snelheid van deze winkel. De configurator werkt echt perfect, daarna controleren ze je order, en bevestigen even of het allemaal goed is. Levering is ook goed geregeld, je wordt netjes van te voren gebeld, zodat je niet thuis hoeft te gaan zitten wachten. Kortom. Top webshop en doe er erg graag zaken mee.

Goed bedrijf, snelle levering

Ik vond de website prima en het was eenvoudig om eem dhz pakket samen te stellen. Ook direct antwoorden via whatsapp op mijn vragen.

Overzichtelijke site en materiaal snel geleverd.

goed en snel geleverd zo als ge mailt

goed en kundig advies erg blij mee.

Fantastisch!!! Goede service, zeggen wat ze beloven en prima kwaliteit, alles keurig aangeleverd

Gebeld, bestelling doorgegeven en bezorgd, werd prima geleverd, traject helemaal te volgen en vtv gebeld voor aflevering! Klasse!!!

Goed georganiseerd

Goede informatie omtrent bestellingen en levering . Garantie op product werd zeer snel afgehandeld, top.

2e keer voortreffelijk geholpen

Prima set(voor de 2e keer i.v.m.verhuizing).Probleemloos zelf gemonteerd en in 4 uur al opbrengst

Prima producten, dito service en het werkt bijna als plug & play.

Heb even gewacht met het geven van een review totdat mijn meterkast aangepast zou worden en ik alles kon koppelen. Dat is vandaag 20 juni het geval en het werkt zonder problemen. Het lijkt allemaal redelijk complex maar als je de handleidingen leest en de YouTube filmpjes bekijkt dan kan het eigenlijk niet fout gaan. Heb op deze wijze toch aardig wat geld bespaard door de panelen zelf te installeren.

Snelle levering en niet duur

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek